petak, 3. travnja 2015.

Nice&Organised!

Hey there!
Danasnja tema je kako organizirati sve svoje beauty potrepstine.
Prvo cu vam opisati kako i gdje mozete staviti svoju sminku, dezice, parfeme, kreme i losione, a na kraju cu staviti dvije slike kako sam i gdje ja spremila svoje:-)
Nadam se da cu vam pomoci, paa krenimo!

Makeup!

Gdje staviti svu sminku koju imate?
Mislim da je najbolje rjesenje neseser. Tako je sva vasa sminka na jednom mjestu, mozete ga zatvoriti pa se nece prosuti itd.
Birajte veliki neseser, po mogucnosti podebljan, a ne samo tanak (ako vam ispadne, sminka se nece ostetiti) i sa malim dzepicima za olovke za oci/obrve, tuseve i tako dalje.
Najbolje mjesto za neseser je definitivno negdje blizu ogledala gdje se sminkate.
Bilo bi dobro da svako toliko pogledate sto imate tamo, je li sto pokvareno, je li se isprljao i tako to.
Ne predlazem vam cuvanje cetkica u istom tom neseseru, za njih uzmite poseban i redovito ga cistite, kao i cetkice. Mozete uzeti i kutijicu, u Kik-u mozete kupiti slatke pletene kutijice, sa poklopcem i bez.
Makeup koji bas svaki dan koristite, tipa puder, kompaktni puder, tonirane kreme itd, mozete odvojiti u posebnu ladicu gdje ce vam odmah biti pri ruci, tako sam ja napravila, ali o tom po tom.



Dezodoransi i parfemi!

Ako se ujutro oblacite u sobi, dezodorans koji koristite mozete drzati u ormaru.
Ja sam svoje stavila na policu ispod lavandina (ne znam kako se to kaze, lavabo? znate, ono za prati ruke ali nije sudoper nego je u kupaonici...gahahah x''d).
U slucaju da ih i vi slazete na policu, slozite ih po redu kako ih koristite. Onaj koji najcesce uzimate ispred, a one koje samo nekad iza.
Moji parfemi stoje iza dezodoransa koji koristim, jer ih stavljam samo za van, a dez je u upotrebi svako jutro.
Takoder, bolje je da parfemi stoje malo dalje od dezodoransa da ih slucajno ne srusite.



Kreme i losioni!

Njih je takoder zgodno staviti tamo gdje su lako dostupni, moji stoje uz dezodoranse.
Mozete za njih uzeti zaseban neseser, ali smatram da je bolje staviti ih na policu.
Ako sampone i regeneratore ne drzite u tus kabini/kadi, stavite ih zajedno sa losionima:-)



Moje rjesenje:

Nadam se da dobro vidite situaciju na slici hahah.
Dakle, u ovoj manjoj bijeloj kutijici sa poklopcem (Kik, 10 kn) su moje cetkice za sminku i olovke za obrve.
Dalje, u velikoj ljubicastoj kosari (Kik, 17,90 kn) je ova manja bijela i sve podloge koje imam (Nivea BB krema, ne koristim je but still, essence mousse puder u pjeni, dva essence korektora, Alverde korektor u olovci, baza za puder, dva essence kompaktna pudera i essence rumenilo).
Sa strane (ono ljubicasto u gornjem kutu) su mi Bojouris Paris maramice za uklanjanje makeupa, ono crno je traka za kosu (skupim kosu kad se umivam, da je ne smocim), jednokratke cetkice za sminku, tri neobiljezene bocice (iz Kika su, 17,90 kn sve tri skupa) u jednoj je aceton, u drugoj sredstvo za skidanje sminke, i u trecoj (ona sa pumpicom) je Johnsons sampon s kojim perem cetkice.
Dalje, na kraju su mi Vichy krema i gel. Iza ljubicaste kosare sam stavila gumice za kosu, rajfove i umetke za pundze. :-)


Dalje, na ormaric (u sklopu kojeg je polica od iznad) sam stavila 3 nesesera, tu vidite dva jer je treci moje sestre pa sam ga odmakla.
U rozom je sminka, a u plavom su svi lakovi za nokte (osim dva Catrice koji su veci pa ne stanu hah) i kao sto vidite uskoro ce se raspuknuti:$


I evo kako izgleda neseser za makeup iznutra, dakle dzepici za tuseve i olovke a unutra sve ostalo. Mislim da je ovakav neseser praktican i zahvalan jer je oblozen nekakvim poliesterom iznutra koji je dovoljno prebrisati i mrlje od sminke nestaju.
Ovo ostrilo koristim za olovke za oci i obrve, nije tu slucajno zalutalo hahah.
Eh da, sa strane vidite ovu ljubicastu kutijicu u kojoj drzim Silverex sapun, kupljena je u Kik-u za 8 kn ja mislim. Tamo ima dosta prakticnih stvarcica, pa ako zelite pogledajte hah.


I ovo je polica ispod umivaonika* (hehee sjetila sam se kako se kaze) i na njoj stoje parfemi, kreme, dezici, ovaj kovcezic sa makeupom i tako to.
Ispod nje je jos jedna ali je sve razbacano pa mi se nije dalo spremati da bih slikala, ugl na njoj su mi susilo za kosu, pegla, pjena za ucvrscivanje, sprej za zastitu od vrucine, Annyer roza pjena, krede za kosu i jedan dez koji drzim za rezervu.




Iii to bi bilo to, napokon gotovo!
Nadam se da vam se svida, a sljedeci post bit ce kratki 'How to make a shopping list?' tutorial, kako savrseno isplanirati kupnju!
Izbacit cu post u ponedjeljak, ako ne budem imala previse za ucenje. To je to, nadam se da vam se svida:-)

1 komentar:

  1. Odlican post.Prvo jako si originalna,ovakav post nisam vidila ni na jednom blogu,a pratim ih dosta.Mozda ima negdje ali rijetko.Drugo sve pises detaljno.
    I svidja mi se tvoj nacin pisanja,tako da samo napreed :*

    OdgovoriIzbriši