subota, 21. studenoga 2015.

Grow your hair in one day?!?!

Danas izlaze dva posta, kao sto sam obecala!
U prvome cu vam opisati metodu koju sam pronasla online i koja garantira da ce vam kosa narasti u jednom danu.
Radi li?
Nastavite citati ako vas zanima!

Priprema i koristenje:

Treba vam samo med, maslinovo ulje i jedno jaje.
Predlazem da prvo razbijete i ''istucete'' (???) jaje, dodate zlicu-dvije maslinovog ulja (ovisi koliko kose imate, meni je dovoljna jedna zlica) i dvije male zlicice meda (opet, ako vam treba mozete dodati i vise).

To nanesete na vlasiste (ako vam nesto ostane, mozete to staviti na vrhove) i umasirajte.
Radite kruzne pokrete po vlasistu nekih 5 minuta, a onda isperite.
Ja sam za ispiranje koristila hladnu vodu i moj uobicajeni Le Petit Marseilles sampon  za masnu kosu koji odlicno uklanja sve domace pripravke iz kose.
Nakon ispiranja nanijela sam Phytorelax regenerator i ostavila par minuta.

Nakon susenja sam sacekala do sutradan ujutro sa mjerenjem jer jedan dan je ipak 24 sata.
I kosa mi je stvarno narasla jedan posten centimetar!!!
Stvarno trebam nesto od ceg kosa brzo raste jer trebam odrezati bar 3 cm da se rijesim tankih vrhova a ne zelim izgubiti trenutno duzinu, tako da cu je uzgojiti i osisati.

(slika je sa yt kanala na kojem sam nasla metodu, mislim da se zove Shanice Slatter)



Ovo cu definitivno redovno ponavljati.
Za par tjedana cu vam sastaviti kako sam uspjela natjerati kosu da mi naraste do pola leda!

Nema komentara:

Objavi komentar