petak, 27. studenoga 2015.

Super Easy Newspaper Manicure!

Hej cure!
Ovaj post je trebao biti napisan prije koji tjedan, ali tako je kako je i ja ga pisem danas.
Radi se o manikuri za koju vam treba svijetli lak po izboru, novine, medicinski alkohol, nadlak i timer (stoperica)!



#1 Prime!

Korak koji vec duze vrijeme nikako ne preskacem je nanosenje baze prije lakiranja noktiju.
Ona ucvrscuje nokte, smanjuje listanje i pucanje te se manje laka prenosi na nokte pa oni manje pozute.
Koristim Mr Nail XXL Diamond Force bazu koja jaca nokte.
Prije baze prebrisem nokte acetonom tako da nokti budu savrseno cisti, to je vazno jer ako nanesete lak na necistoce on ce se brzo okrhnuti. (daap, slika je od ljetos jer sam zaboravila uslikati, ali nije neki big deal)



#2 Base colour!

Boja koju sam izabrala je bijela sa sedefastim odsjajem, Golden Rose Color Expert u nijansi 03.
Kao sto se vidi na slici, boja se malo prozire na vrhovima i zato ju ne koristim samostalno vec samo kao podlogu za nail art.
Nanijela sam dva sloja. Izmedu slojeva sam isprala nokte deterdzentom zato sto on uklanja sve masnoce i prljavstinu (posto ih ne mogu ocistiti acetonom, logicno xd).



#3 Art!

Sada izrezite novinski papir na komade pravokutnog oblika malo vece od vasih noktiju.
Predlazem da birate djelove teksta sa masno otisnutim slovima jer se ona bolje prenose.
Namocite komadice novina alkoholom i namjestite na nokat kako zelite da stoje.
Dvije minute drzite papir jako pritisnut na nokte, i probajte da je pritisak jednak na svim tockama da se tekst svugdje prenese.
Nazalost, ovo ce trajati 20 minuta jer morate raditi nokat po nokat, ali na kraju se isplati:-)



#4 Cleanup and Coat!

Sada stapicima za usi ocistite ostatke teksta sa koze i nanesite nadlak.
Ja sam koristila Seche Vite:-)



Sljedeci tjedan ide recept za dugu kosu u 3 mjeseca, i za cudno cudo istinit je!
Nadam se da vam se svida ovaj DIY, do citanjaa:-)

1 komentar: