nedjelja, 15. studenoga 2015.

October Favourites❤

Ahh, oprostite sto sam toliko uzasna!
Htjela sam napisati post prosli tjedan, ali imala sam tolik za ucenje u petak, i subotu, a u nedjelju sam morala na misu pa opet ucenje...
Imala sam sigurno bar pola sata ali bilo mi je mentalno tesko prekinuti s ucenjem jer da sam sjela za laptop ne bih nikad zavrsila zapoceto.
Ovaj tjedan stvarno nisam imala vremena jer sam jucer bila u Zagrebu a u petak sam ucila i pisala zadace.
Iskupit cu se, obecajem, i iduci tjedan objaviti dva posta.
Nadam se da mi oprastate, a sad, idemo na post.

1. Phytorelax Reinforcing Extravolume Conditioner

Pocetkom mjeseca kupila sam ovaj regenerator za volumen kose.
Prije svega me je privuklo pakiranje, koje ima pumpicu na vrhu sto je za mene znacio smanjen rizik od lomljenja nokta pri otvaranju bocice.
Kostao je malo vise od mog uobicajenog regeneratora (35-40 kn ja mislim) ucinak je isti, ako ne i bolji a proizvoda ima vise (250 mL).
Kada ga nanosim nakon tretmana sa uljem kosa mi bude jako mekana i vlaga ju manje napuse.
Najdraze od svega mi je sto moram samo pritisnuti pumpicu, ne moram uzimati bocicu, otvarati ju i onda sama dozirati proizvod.
Sljedeci put cu isprobati regenerator za ostecenu kosu, a za ovaj (Y)



2. M.A.C 

Jucer sam bila u Zagrebu i naravno, u M.A.C ducanu!
Cijeli odlazak u Zg je bio posvecen tomu da kupim nesto u tom ducanu.
Usla sam s namjerom da kupim crveni ruz, ali frendica mi je rekla da nema smisla jer
a) Necu ga nositi svaki dan, a ni svaki tjedan
b) Kosta jednako kao i olovka za obrve koja mi treba
I ja sam izasla iz ducana sa olovkom za obrve koju sam platila oko 160 kn.
Olovka je pigmentirana, tanka i ne ostri se vec radi na slicnom principu kao labelo.
Sljedece godine kupujem i ruz (Y)



3. Dermix-bad news:''(

Najgore sto mi se desilo ovaj tjedan:'''''''''( :''''''''(((((
Ponijela sam Dermix losion (koji sam dugo cekala, platila oko 50 kn i dobila tek u utorak) u Zagreb jer ne bih mogla izdrzati cijeli dan bez da ocistim lice.
Stala sam u Avenue Mall u zahod da popravim sminku, i to je zadnji put kad sam ga vidjela, ocito mi je ostao tamo.
Preetuzna sam jer sam ga se nacekala, a kad je napokon dosao stigla sam ga upotrijebiti samo nekoliko puta tako da uopce ne znam ima li ucinka na moju kozu.
A bas sam kanila iduci tjedan pisati rutinu i recenziju:'''(

Uglavnom, losion je jako kvalitetan, odstranjuje sve necistoce sa koze sto vidim na vatici nakon ciscenja, i mirise na mentu*--*
Pakiranje je jako lijepo i u kutijici se dobije prospekt i upute.
Jako mi se svidio i ne mogu ga prezaliti, pokusat cu doci do drugog:(((



4. Depend!

Onog nesretnog cetvrtka kad sam zabila nokat u kljucanicu (toliko sam smotana-.-) odjurila sam u Kozmo po neku blagu raspicu kojom mogu izraspati plohu nokta tj. onaj dio gdje se razlistao.
Kupila sam Depend raspicu sa 4 dijela, dva gruba (crni i sivi) i dva blaga (crveni i plavi).
Kostala je 12 kn i koristim ju za svaku manikuru, grublji dio oblikuje a blazi uklanja neke manje greske u oblikovanju.
Raspica je kvalitetna, nije se unistila nakon nekoliko koristenja, (Y)




5. Lip drench

Labelo koje sam narucila preko Diviana shopa i koristim ga svaki dan.
Dugo traje na usnama i pruza hidrataciju.
Okus je sladak kao i pakiranje. Dojmovi su jos bolji sada nakon mjesec dana koristenja nego kad san ga prvi put upotrijebila.
Usne mi ne pucaju, nisu isusene sto je i najvazniji zadatak balzama za usne!



6. Neutrogena Norwegian Formula

Opet se nasla u favoritima, ali ne koristim ju za ruke.
Naime, prije nekih tjedan dana primjetila sam da mi se koza oko ociju strasno peruta.
To je trajalo neko vrijeme ali ja sam nastavljala koristiti Balea kremu.
Problem je postao jos gori kada me je koza pocela peckati pri nanosenju te iste kreme, a i pri nanosenju bilo koje druge jer je koza bila jako ostecena.
Jos gore je sto se to nije moglo prekriti i bas se vidjelo kad bih nanijela korektor, pa sam u trenutku ocaja namazala kapke, dio ispod ociju i ispod obrva sa Neutrogena kremom za ruke.
Krema je bas gusta i masna, ali je nakon 2 upotrebe rijesila perutanje!
Nastavljam ju koristiti kao nocnu kremu za okoloocno podrucje, jer od kad ju koristim koza mi je mekana i korektor odlicno prijanja.



7. Nail glitter!

I sredinom mjeseca sam kupila sljokice za rukotvorine u Kiku, jer su mi trebale za odredenu manikuru.
Odlucila sam da je bolje kupiti 6 bocica sljokica za 8 kn nego jedan lak sa srebrnim sljokicama za 20.
Sljokice su u plavoj, srebrnoj, zlatnoj, ljubicastoj, crvenoj i zelenoj boji i koristim ih na nacin da prvo premazem dio nokta na kojem zelim sljkice prozirnim lakom a onda skupim sljokice tockalicom ili kistom i zalijepim ih.
Kad se posuse, nanesem Seche nadlak i one stoje dosta dugo. ^_^
Izgledaju otprilike ovako:



To je to od favorita (s kojima kasnim, ali sto se moze).
A sad nazad na ucenje:$

2 komentara: