subota, 14. veljače 2015.

Healthy Snack Ideas!

Hej ljudi!
Kao sto neki znaju, ne samo da je danas Valentinovo, vec nam je i 8 mjeseci od osnivanja ask.fm stranice!
Nazalost danas nemam vremena za proslavu jer imam stvarno dosta posla glede natjecanja (ako netko ide na zupanijsko iz povijesti, engleskog ili fizike moze se javit pa da vidimo jesmo u istoj zupaniji hahah) i skole.
Na prici (http://ask.fm/tigerthefighter/answer/124369662531) je samo 6 lajkova, pa je necu postaviti danas.
Ugl, natrag na temu, ovaj post je na temu 'zdravlje', a rekla sam vec da cu pisati o zdravim uzinama paa evo:-)

-Jabuke!

Jabuke stvarno mozete spremiti na razne nacine a uvijek su zdrave.
Meni je osobno najdrazi kompot jer je lagan a sadrzi dosta vode sto je dobro za dorucak radi rehidracije tijela.
Sirova jabuka je 'teska' hrana i osobno cesto mi bude mucno kad ju tako pojedem, ali ako nemate problema s tim odlicno je da je pojedete tako svjezu:-)
Iii vec znate za cips od jabuke koji je takoder odlicno rjesenje.


-Bademi+tamna cokolada!

Ovo je prefino a obje namirnice su odlicne i ako ste na nekom planu prehrane a i ako jednostavno zelite nesto ukusno i zdravo za pojesti.
Bademi mi sami nisu posebno ukusni ali znate vec da su dobri za kosu, kozu i nokte, a tamna cokolada je odlicna za stres, i zajedno su ukusniji nego odvojeno:-)


-Suho voce!

Znam da ga puno spominjem u ovim 'zdravim' postovima ali po meni je super rjesenje.
Stvarno nije skupo, predlazem vam Konzum (ovaj u mom gradu ima veliku policu sa vocem i jos vecu sa zdravom hranom) ako zelite kupovati.
Izbor suhog voca je velik i mozete sigurno naci ono sto vam se svida i trenutno su dovoljno dobri dok se ne pojave svjeze proljetne vocke. xd


-Jogurt!

Ako obicno jedete jogurt i odgovara vam, mozete isprobati inacice sa vocem, zitaricama (muesli) itd.
Meni osobno ne pase jogurt jer imam neku nazovi alergiju na mlijeko (da, ja zivim bez mlijeka) ali jogurt je sam po sebi super, pogotovo za krvnu grupu B.


-Smoothie!

Ako imate blender i zelite isprobati nove stvari na internetu imate hrpu recepata za smoothie koji su stvarno super, a mozete i sami izmisliti nesto i eksperimentirati:-)


-Banane!

Banane imaju dosta secera i zato su odlicne ako radite vjezbe, pogotovo one za misice pri cemu vam treba dosta energije.
Banana je super za dorucak, a takoder ju mozete jesti i za popodnevnu uzinu.
Ja je najvise volim nasjeckati na komadice i jesti sa rizinim krekerima (imate u skoro svakom ducanu na polici sa zdravom hranom, paket je nekih 7 kn).



Vjv je post dooosta kraci od onog prosle subote ali ovo su sve ideje kojih se mogu sjetiti.
Zelim vam lijepu subotu, tj Valentinovo (stalno zaboravljam xd), evo kod mene je sunce pa mozda odem na trcanje do plaze. Workout is my valentine xD
Talk to ya next week:-)

2 komentara:

  1. Psor je genijalan.Dala si mi super ideje,i svidja mi se tvoj nacin pisanja i ovaj blog.
    Imas to nesto haha,odmah si mi se na prvu svidjela.
    Jedva cekam sljedeci post
    dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno, stvarno mi je drago da ti je post pomogao❤❤❤^_^

    OdgovoriIzbriši