nedjelja, 8. veljače 2015.

Quick Shopping Report!

Hej guys!
Kao sto ste me trazile, pisem vam shopping report.
Prvo cu vam napisati sve ducane u koje sam usla, i sto sam kupila/vidjela u njima:-)

-C&A

Ovdje su dosle nove hoodice, jako su lijepe, ima u rozoj, plavoj, sivoj i bijeloj boji koliko sam vidjela, imaju kul natpise i tako to. Racunala sam da cu kupiti jednu, ali posto sam tamo prvo usla (a hoodie kosta 100 kn) i nisam znala koliko cu platiti tenisice i odjecu za vjezbanje nisam je uzela.
Instead, kupila sam crni dzemper na bijele tockice (79 kn). Znam da nije velika usteda ali ucinio mi se kjut i moze ga se lijepo kombinirati. Mislim da ga nema smisla slikati, izgleda kao na slici samo sa manjim tockicama:-)



-Humanic

Tu je moja sis usla traziti cizme, ja sam malo razgledavala pa a vam kazem, snizenja nisu velika, ali izbor cizmica je ogroman i stvarno ima lijepih, tako da ako zelite kupiti cizme svakako pogledajte tamo:-)



-Tally Weijl

Znaci ovdje su snizenja abnormalna, majice za 30 kn, i to topovi. Ako mislite unaprijed za ljeto, svakako odite tamo, jer sada su zadnji dani snizenja.
Isprobala sam dvije majice, ali krojevi u Tally Weijlu (majica, hlace su mi super) jednostavno nisu za moj oblik tijela, majice su u 90% slucajeva krojene na ravno i onda izgledam doslovce kao daska.
Na kraju sam jednostavno kupila par obicnih majica (jednobojne) kao ove na slici.



-H&M

Kako vrijeme ide mene ovaj ducan malo po malo razocarava. Idem u kupovinu jednom mjesecno, ili jednom u dva mjeseca i svaki put udem tamo a odjeca im je doslovno ista.
Njihovi dzemperi su mi super ali modeli se tijekom godine uopce ne mijenjaju, jedino kad jesen dode dobiju te nove kolekcije u kojima je bas nesto drugacije.
Ugl malo sam progledala, nisam uocila neka snizenja. Posto znam da imaju 'sportski' odjel otisla sam tamo i odabrala dva para tajica za jogu, jer su im savovi stvarno odlicni, djeluju bas cvrsti, za razliku od onih na obicnim tajicama (poderala sam one u kojima sam prije radila). 
Tajice su im Fast Dry, sto je totalno plus, ali nazalost dosta su skupe (199 kn) za tajice. Posto i dalje nisam dosla do onog zbog cega sam isla u kupovinu, a to su nove tenisice, kupila sam samo jedne tajice, ali sljedeci put def kupujem i druge jer mi se basbas svidaju.
Uslikala sam njih i tenisice, malo je mutno jer sam slikala savecer cim sam dosla hah:-)



-Muller

Tu sam dosla s planom da kupim essie lak, biljeznicu iz matematike i da malo pogledam sto ima.
Prvo, essie lak kosta 85 kuna a ja stvarno nisam luda da toliko platim kad istu nijansu mogu naci od Evelinea za 16 kn, a njega sam vec probala i znam da je dobar, sou...
Biljeznica kakvu sam kupila pocetkom godine vise nema, htjela sam kupiti neke druge ali red je bio tako reci o g r o m a n.
I jos me neki covjek gurnuo sa strane i stao na moje mjesto. Urghhh
Vec sam se bila iznervirala jer nisam mogla nac biljeznicu (znaam, cudna sam al jednostavno uvijek nadem razlog da se zivciram) pa sam jednostavno otisla van.

-Terranova

Tu su snizene majice koje su se prodavale jos prije pocetka skole, dzempera vise nema i dolazi polako proljetna kolekcija.
Vec imam dosta njihovih majica sa natpisima a uglavnom su na istu foru pa nisam bas gledala majice, kupila sam crne tajice isto polka dot kao i dzemper, kostale su 70 kn ja msm:-)


-Nike Shop

Iii napokon sam dosla na svoje i usla u Nikeov ducan da nadem tenisice za trcanje.
Ima stvarno dobrih i lijepih, sa raznim uzorcima i u raznim bojama tako da je tezak izbor.
Naravno pola je odmah otpalo jer ili mi noga izgleda uzasno, ili pusu sa strane, nema broja, pretvrde su na peti i tako.
Na kraju sam uhvatila Nike Free tenisice.
Na izgled se malo treba naviknuti, iako meni izgledaju bas fora, a da ne govorim kako su udobne.
Jedna stvar na koju se ja nikako ne bih mogla naviknuti je cijena od 1200 kn.
Ja nisam snob i necu glumatati da mi je to okej ili takvo nesto, ja nikad ne bih platila toliko za tenisice, bas nikada. Svaka njima cast na kvaliteti, i sto mi dobro pristaju, ali to su mi tenisice za vjezbanje i tko zna hocu li ih prerasti do jeseni.
Al bio je moj sretan dan pa je bilo 50% popusta, tako da su jucer kostale 600 kn sto mi je bilo puno prihvatljivije.
Eto nasla sam tenisice i vise nisam ni gledala nesto drugo, mislim da su u Nikeu jos popusti pa ako vam treba nesto pogledajte:-)


-Ostalo..

I to je to, da vas zamolim najprije BEZ HEJTOVA, msm ako ih i bude obrisat cu pa ono.
Dalje, sto sam htjela reci je da U New Yorker, Zaru, Pull&Bear i Bershku uopce nisam ulazila.
Za New Yorker mogu reci da se tamo stalno vrte skoro iste stvari a koliko sam pricala sa curama iz razreda i one misle tako, nisam vidjela da ima nekih vecih snizenja pa sam racunala da je neisplativo jer uvijek udem tamo u nadi da ima nesto za mene, a na kraju samo potrosim vrijeme.
U Zari rijetko nadem nesto pa sam odlucila da ovaj put ne ulazim.
Pull&Bear mi nikada nije bio favorit, a i zadnji put sam tamo kupila par stvari pa sam ga isto preskocila, a u Bershki mi inace ima lijepih stvari ali stvarno kostaju vise nego sto ja zelim dati (npr 400 kn za dzemper).
Nisam osoba koja ce zicati roditelje da joj kupe nesto, sama stedim i trosim iskljucivo svoj dzeparac pa mislim da bi se vecina na mom mjestu slicno postavila:-)

I to je to za danas, ovo je bio vanredan post posto nam je ipak u subotu osam mjeseci*-*
Evo zakljucak koji sam osobno izvukla; cini mi se da je svima ponestalo inspiracije pa se po ducanima vrte slicne stvari, sad samo #cekamoproljece hah:-)

Broj komentara: 5:

  1. Ajme, znaci citam tvoj blog od samog pocetka i stvarno je naj. Svida mi se tvoj stil pisanja i zapravo je jako slican mojem. Ako ti se da,pogledaj i moj blog,pa reci sto mislis: xlovepandasx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i da, istina je da slicno pisemo:-) svakako dodaj gadget na blog da se mogu uclaniti❤

      Izbriši
  2. Veoma mi se svidja tvoj blog! Upravo sam saznala za njega i totalno sam se zaljubila..

    Pogledja moj blog i ako ti se svidi uclani se,komentarisi....
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma mi se svidja tvoj blog! Upravo sam saznala za njega i totalno sam se zaljubila..

    Pogledja moj blog i ako ti se svidi uclani se,komentarisi....
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam puno cure, pogledat cu vase stranice svakako:-)<3

    OdgovoriIzbriši