petak, 27. veljače 2015.

February Favourites❤

Znate sve, vrijeme je za favorite:-)
Ovaj put cu za pocetak staviti linkove svih dijelova price, da se lakse nadu.

1. Alverde!

Ovaj korektor sam kupila iz nekog hira, nisam ocekivala previse a i bio je samo nekih 20ak kn.
Prije sam koristila Alverde korektor (nije bio ovakav vec neki u sticku) i bio je sasvim okej, ne znam iskreno zasto sam se prebacila na essence kad su ovi sasvim dobre kvalitete i prekrivanja.
Nisam nesto u tripu bio kozmetike ali to je svakako plus. Korektor je u debeloj olovci, dosta dobro ostaje, kako da kazem, super prekriva i ovo je prvi put da sam nasla tocno svoju nijansu koju ne trebam blendati s necim drugim da bi mi odgovarala, uglavnom jako sam zadovoljna:-)


2. Catrice!

Kupila sam lak u Mulleru za 19,90 kn.
E sad, koji je razlog da si kupim jos jedan lak kad vec imam dosta slicnih roskastih nijansi? Ovaj je matt!
Inace imala sam losija iskustva sa 'matt' lakovima koji uopce nisu imali taj efekt ali ovaj je prava stvar, ugodno iznenadenje od Catrice-a cije lakove zapravo nikad nisam imala:-)


3. Opet Balea!

Ovo sam actually kupila krajem prvog mjeseca ali ipak je favorit ovog.
Komplet je kostao samo 20 i nesto kn, a stvarno sam gledala da ga kupim vec neko vrijeme (cekala sam da potrosim stari) jer je nekako prikladan za zimu, right hahah:-)
Jako lijepo mirisu (losion za tijelo i gel za tusiranje) i ne isusuju mi kozu niti imaju neki los utjecaj koji bih primjetila, jedina zamjerka je to sto je losion jako rijedak pa mi cesto bude viska, ali to nije neki veci nedostatak:-)


4. Matt Mousse!

Prije sam ga koristila, ali prestala sam negdje pocetkom skole jer mi se koza u to vrijeme dosta mastila pa ne bi potrajao duze od tri sata.
Ne znam iz kojeg razloga se to popravilo (drago mi je da jest normalno), u svakom slucaju kupila sam ga opet (kosta 33 kn) i sada puno duze traje i prirodnije izgleda jer prije sminkanja primjenim kompektni puder, a ne nakon.
Takoder ne primjenjujem ga na cijelo lice, niti na neke konkretne nepravilnosti, vec tamo gdje mi ostane neko crvenilo tipa ujutro kad se tek probudim ili na podocnjake (iako ih cesce ostavim, izgledam si bolje sa podocnjacima hahah).


5. Q-tips!

Eh sad, sto se tice slike, ja sam cetkice prebacila u drugu kutijicu koju sam kupila a njihovu sam bacila pa ne znam kako se zovu, sou ne mogu naci sliku, i ispricavam se zbog tog heh:(
Kupila sam ih u dm-u za 7 kn a stvarno su super, imaju dva kraja, jedan je sirok i plosnat a drugi uzak i siljast, super za prepravljanje tusa ili ruza.
To su zapravo jednokratni vateni stapici, ja sam prelijena da svoje koristim i onda perem pa mi je ovo super:-)


6. So...?

Potrosio mi se Fa dez pa sam od nekud iskopala mini pakiranje So...? dezodoransa, ne sadrzi aluminij a lijepo mirise pa sam odlucila da ga prvom prilikom kupim u vecem pakiranju jer koliko se sjecam nije skup a kvalitetan je:-)



7. Johnsons!

Ovo sam prvenstveno kupila za ciscenje cetkica za sminku (u ljekarni mi je radnica preporucila baby sampon za tu svrhu) ali kako sam dio pretocila u bocicu koju sam kupila a dosta mi je ostalo, reko idem potrositi.
Ugodno sam se iznenadila primjetivsi da mi se kosa drugi dan nakon pranja nije zamastila, evo ako imate takav problem uzmite neki djeciji sampon jer ima manje kemikalija od drugih:-)



9. Le snack of the month:

Hm ovaj mjesec rekla bih da su to bademi jer ih se moze uklopiti uz sve, pogotovo mi se svidaju uz tamnu cokoladu jer se nekako ponisti njena gorcina, a bademi takoder smanjuju rizik od bolest srca:-)



10. Fave workout:-)

Ovaj mjesec to bi definitivno bili iskoraci/lunges i vertical leg crunches:-)


I to bi bilo to, zao mi je sto prosli tjedan nisam pisala ali imala sam dosta za ucenje, imam i sada ali ne bi bilo ok od mene da dva posta preskocim hah.
Ovaj tjedan necu biti na asku, mozda malo navecer da vidim ima li pitanja za savjet, u petak je zupanijsko natjecanje iz povijesti i ja stvarno planiram uciti za to, pa nadam se da cete razumjeti:-)

1 komentar:

  1. Super post!♥

    Uclani se u moj blog: http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši