subota, 2. svibnja 2015.

Spring 2015: Must-haves!

Heeeej people!
Oprostite sto kasnim, ali stvarno sam bila zauzeta danas, duga prica, al eto tu sam:-)
Kao sto vam i samo ime kaze, nakon malo istrazivanja navesti cu vam ono sto ovog proljeca morate imati u svojoj garderobi!
Sigurno vas dosta ide u shopping u ovo vrijeme, pa se nadam da cu vam pomoci u izboru:-)

1. Kombinezoni!

Mozete ih naci svugdje i u svim bojama, sa uzorkom, bez.
Vidjela sam ih bas u C&A kad sam zadnji put isla.
Stvarno su super za svaki dan i za izlazak, a mozete ih naci po cijeni od 100 kn.



2. Resice!

Kao i prosle godine, resice su opet 'in', na kupacem kostimu, majicama, jaknama...
Ako vam manjka oblina mozete ih vizualno dodati tamo gdje treba bas uz pomoc resica, kupace s resama mozete naci bas svugdje!



3. Karirano i monochrome!

Karirano je opet popularno i to posebno u crno bijeloj boji.
Takoder, ove godine se sve vrti oko sedamdesetih pa su sitne kockice jako moderne i mogu se dobro ''isfurati'', ne znam kako da drugacije kazem xD
Dakle neka majica ili kosulja (ako pronadete i hlace) u crno bijeloj boji su super izbor za ovu sezonu!



4. Bijelo!

Bijelo od glave do pete.
Po meni nije bas zgodno, ali svakako se isplati uzeti neku jednobojnu bijelu kosuljicu jer je jako zahvalna sto se tice kombiniranja.
Takoder, bijelo se ove godine kombinira sa bez i zemljanim tonovima:-)



5. Millitary!

Maskirni uzorak i maslinasta boja vec su par godina ''na sceni''.
Vec sam vidala sorceve u ovakvim bojama, pa cak i sandale, i ako znate kako mozete napraviti predivan outfit od ovakvih komada.
Ako imate s cime nositi, predlazem svakako neki komad u ovakvim bojama.



6. Traper!

Traper je sveprisutan, i vjerujem da svi u ormaru imaju bar jedne najobicnije traper/jeans hlace.
Osim traperica, ove godine nose se kosulje, jakne, kombinezoni (overalls) pa cak i suknje.
Vidjela sam inace suknje na puni krug od trapera, u Terranovoj.
I super vijesti su da, osim sto traper ide na sve, mozete kupiti ovakve komade u svim ducanima!



7. Čipka!

Ako se ne varam, i lani je cipka bila poprilicno nosena i kombinirala se sa koznom jaknom.
Ove godine se cipka nosi na haljinama, za ljetne setnjice i sandale; savrseno!
Mozete takoder izabrati i neku majicu sa cipkanim detaljima, ako ne zelite da to bude previse izrazeno.


8. Ravne cipele!

Sandale, espadrile, tenisice-samo da je udobno!
Prakticne cure ce izabrati neke cipele neutralnih boja (crna, bijela, bez) dok ce druge birati neon boje koje su stvarno hit ove sezone!



9. Tockice!

Crno na bijelom, ili neka otkacena kombinacija podloge i tockica u kontrastu?
Tocke su opet moderne, sto je, pretpostavljam, zbog tih sedamdesetih za kojima su poludjeli svi dizajneri.
Mislim da nitko nema nista protiv tockica i svaka cura ih moze nositi!



10. Cvijetni dezen!

Kao i svakog proljeca, ovaj uzorak ce se nositi i 2015.
Iako sam na dosta mjesta procitala da je nezaobilazan, smatram da nije nuzna stvar jer ako kupite hlace sarenog svijetnog uzorka trebate bas mozgati da ih dobro iskombinirate, ako ne i kupiti druge komade kako bi ih mogli kombinirati.



To je tooo, kratki sum up svih stranica na kojima sam pregledala trendove za ovu godinu.
Izvukla sam one za koje mislim da bi cure mojih godina nosile i nadam se da sam pogodila i bar malo pomogla u kupovini:-)

Nema komentara:

Objavi komentar