subota, 13. rujna 2014.

My First School Week outfits!

I evo ga, post koji su mnogi od vas nestrpljivo cekali cijeli tjedan :D
Hejtere unaprijed molim da produze!
Ako vam se ne svida moj stil, poza, mislite da sam debela, premrsava or something OKEJ, ali nemojte me obavjestavati o vasem misljenju. Hvala!
Odlucila sam napraviti nesto sto nikad nisam, a to je postaviti svoje slike na blog.
Iz 'sigurnosnih' razloga izrezala sam lice sa svih slika, ionako govorimo o outfitu a ne meni:-)
Plus svi oni koji su htjeli da stavim slike nove odjece na blog sada ce dobiti sto su trazili:-)
Napisati cu vam cijenu i ducan u kojem sam kupila svaki komad odjece u outfitu, ako se ne budem mogla tocno sjetiti pisat cu okvirno:)
Na kraju posta su obavijesti, po obicaju vas podsjecam da ih procitate, a sad da pocneem:D

#DayOne

U ponedjeljak sam iskoristila priliku i za prvi dan skole obukla suknju. Nisam neki fan ali svida mi se kako ful circle suknje izgledaju :D
Daklee majica je iz Pull&Beara, kostala je nekih 60-70 kn ja mislim, suknja je takoder iz Pull&Beara i kostala je 40 kn.
Starke su iz All Star shopa, kostale su kao i sve starke 400 kn, a novcanik/torbica je iz Orsaya ali ne mogu se sjetiti cijene, mada ne vjerujem da je bila skupa:-)


#DayTwo

Soo, utorak...
Obicno jako volim ovakve sarene tajice, udobne su a opet otkacene:)
Ove sam kupila u New Yorkeru, cijena je bila nekih 80 kn, a jako su mekane i elasticne tako da pristaju super.
Majica je iz Terranove, najobicnija crna majica kratkih rukava, bila je negdje 50 kn, mislim hah.
Traper jakna je iz Amadeus Jeans ducana, kostala je negdje 250 kn, super se uklapa u outfit.
Starke su iz ShoeBeDo ducana, kostale su nekih 450-500 kn:-)



#DayThree

Da, znam, outfit nije bas glamurozan ali taj dan sam imala tjelesni i trebala sam razmisljati sto mogu najbrze skinuti da se presvucem hahah.
Majica je iz Terranove, mislim da je kostala 60-70 kn, a hlace su iz Tally Weijla, kostale su 200 kn.
Starke su iz All Star shopa, kostale su 450 kn:)
Imala sam jos nekoliko crnih narukvica, ali sjetila sam se da trebam slikati outfit tek nakon sto sam ih skinula xD


#DayFour

U cetvrtak su bile uuuzasne kise i bilo je bass brr :0
I unatoc tome sto sam u planu imala savrsen outfit opet sam morala gledati na prakticnost pa sam obukla hoodie, visoke tenisice (da sto manje smocim noge) i trapke...yeah.
Pa opet, morala sam slikati i unatoc svem opisati cu vam:)
Dakle hoodie je iz Terranove, kostao je nekih 120 kn, a traperice iz New Yorkera, kostale su nekih 300 kn.
Tenisice u Adidas, iz Adidasova ducana, kostale su 699 kn.


#DayFive

Jeei, petak x)
Opet tjelesni, ali nasla sam nacin da outfit bude sporty, lijep, i da se mogu brzo presvuci xD
Dakle colledge jakna je iz Terranove, kostala je 250 kn.
Majica je takoder iz Terranove, kostala je 60-ak kuna, mislim, a hlace su iz Bershke, kostale su 120 kn.
Opet moje bijele starke haha, vec sam ih opisala malo gore:3


I to bi bilo to, tjedan je bio jako kratak kad ovako pogledam unazad x)
I da, maskice za mob su iz jednog ducana u mom gradu, Borsha&Takun ja mislim haha, uglavnom kostale su svaka nekih 60 kn, samo da znate:-)
Ako zelite jos ovakvih postova, slobodno mi to recite na asku.
Sutra slavimo tri mjeseca i vjerovatno cu vam pripremiti neko 'slavlje' :-)
Novi dio price:
http://ask.fm/tigerthefighter/answer/117792098883
Cujemo se za tjedan dana, najvise:-)

Nema komentara:

Objavi komentar