utorak, 2. rujna 2014.

School Shopping Report!

Drage moje, nekoliko vas zamolilo me da podijelim s vama sto sam, gdje i po kojoj cijeni kupila za skolu.
Zadnjih dana sam nekoliko puta isla u Zadar i navesti cu vam po redu ducane u koje sam isla (koliko se mogu sjetiti haha) sto sam u njima kupila, gdje su popusti, koje su cijene...
Nadam se da cete saznati nesto korisno za svoj shopping!
I primjetila sam da ne citate obavijesti na kraju posta, MOLIM VAS PROCITAJTE IH!
Tamo pise sve sto trebate znati, hvala vam unaprijed:-)

1. C&A

Prvi ducan u koji sam usla je C&A.
Nisam primjetila snizenja, iako dobijete bon od 40 kn popusta za potrosenih 200 kn:-)
Tamo sam kupila bijelu vestu za nekih 80 kn, beanie kapu na kojoj pise 'NO THANKS' za 40 kn (ima ih sa raznim natpisima), i dva sala (u paketu su), jedan cvijetni a drugi bijeli na tockice, za 60 kn.
Tamo su dosle hoodie trenirke i dosta majica iz jesenske kolekcije, ali tamo mi osobno kroj ne pase jer sam previse mrsava:/



2. Tally Weijl

Jedan od mojih najdrazih ducana trenutno ima 25% popusta na sve hlace^^
Kupila sam si duge, crne traperice za nekih 119 kn, karirane tajica za 70-ak kn i bijelu kosulju takoder za nekih 100 kn:-)
Takoder ima puuno lijepih dzempera i majica, ali odlucila sam to preskociti jer je materijal dosta tanak pa se ne isplati toliko.
U prosjeku sve majice kostaju 70 kn, manje-vise:-)



3. H&M

Tamo je dosla jesen-zima kolekcija i ima puuno lijepih dzempercica, kupila sam si jedan po cijeni od 100 kn, u prosjeku toliko i kostaju.
Takoder ima mnoogo sarenih traperica u raznim uzorcima, ali vec ih imam previse pa nisam isprobavala da ne dodem u napast:')
I naravno usla sam na muski odjel da vidim slike Davida Beckhama, ocigledno.



4. Bershka

Tamo je takoder dosla prikladna kolekcija, ugl ima dosta dzempera, hoodie majica, a ono sto je ostalo od ljetne kolekcije kosta 20-30 kn, a nesto i 10.
Tamo sam si kupila jednu hoodie majicu na kojoj pise; 'Shopping is the new cardio' za 199 kn.
Ima dosta slatkih majica dugih rukava sa printovima, od laganog su materijala i bas je velik izbor:-)



5. New Yorker

Takoder jedan od mojih najnaj ducana, cijene su dosta niske, ima majica za 40-ak kn, ali kratkih su rukava.
Kupila sam si jedan plavi donji dio trenirke, za 99 kn, i jedan sivi drugog modela, za 70 kn.
Njihove trenirke su mi najdraze jer su mekane i struk im je nizi, kao dasak hip-hopa:-)
Jos sam kupila tajice, na usne haha, kostale su oko 80 kn, i nekoliko majica dugih rukava:-)



6. Terranova

U Terranovoj su vam skolski popusti na svu odjecu iz te kolekcije, od 20%
Tamo su mi majice najljepse, kupila sam nekoliko kratkih, nekoliko dugih rukava, tajice na Minnie Mouse, colledge jaknu, kariranu kosulju...
Necu sada govoriti koliko me kostalo, ionako sam uzela sestrine novce gahah.
Cijene su prilicno niske, sva ljetna odjeca je snizena na 10 kn, ima dugih hlaca u boji za 30 kn...
Uglavnom jako jeftino si mozete kupiti dosta lijepe odjece i svakako posjetite Terranovu ako ste u mogucnosti:-)



7. Accesorize

Tamo sam kupila par narukvica, nista posebno:-)
Nema nekog narocitog popusta, cijene su im kao i obicno:/



8. Muller

Tamo sam prvo kupila hrpuu biljeznica, u prosjeku svaka je kostala 10-20 kn, onda naljepnice na knjige, korice, kemijske koje se brise (Frixion kemijske, snizene su i kostaju 21 kn), olovke, sestar, ravnala, i tako dalje, ugl sav pribor za skolu sam kupila tamo, jos mi fali biljeznica za tehnicki koju sam zaboravila uzeti ali to cu u svom gradu.
Takoder kupila sam od kozmetike ponesto, ali onda sam uocila ono sto najvise mrzim; grupa cura dotrcala je medu Max Factor police kao krimosi i pocele su se sminkati tamo. Haloo, to su testeri, tu se dolazi kupovat, a ne se sminkati, to sto ti mama ne da da izades takva iz kuce nego se sminkas po centru...ouch.
Anyways platila sam sve i otisla u Europu 92, mada su mi tamo hlace pretvrde i nisam si nista kupila.
One sminkerice su kompletno nasminkane kasnije prosle prema meni...facepalm!



9. Tezenis

Tamo sam usla po pidzamu, jos sam kupila neku sivu majicu i donje rublje, logicno xD
Super je sto mozete birati koliki postotak prirodnih vlakana zelite u rublju koje kupujete, bas je sve prilagodeno kupcu.
Ugl ima popusta ali i ono sto je skuplje isplati se jer njihovi proizvodi meni osobno su najudobniji za nosenje i dosta dugo traju.
Neovisno je li pidzama, majica ili nesto drugo haha xD



10. Zara

Tamo si rijetko sto nadem jer nekako nema odjece u mom stilu, pa sam si kupila samo neku jednobojnu majicu za 70-ak kn.
Ali tamo su vam takoder sezonski popusti i svakako pogledajte cega ima:-)



11. Stradivarius

Takoder ima ponesto snizene odjece, ima lijepih majica kao i obicno, savjetujem vam da provjerite;-)



12. Pull&Bear

Tamo su isto snizenja, ali nisam stigla nista kupiti jer smo dosli pred zatvaranje, ugl navratiti cu sljedeci put da si kupim suknju i par majica:-)



13. Ostalo....

Bila sam jos u Pittarellu, ShoeBeDo, Humanicu, Tenisicama, Massu, Takku, ugl ostatak ''puta'' sam si trazila savrsen ruksak, ali nisam ga uspjela naci, tj nasla sam ih nekoliko ali nijedan idealan:-/
U slucaju da si i vi trazite ruksak provjerite; Funky Fish, Accessorize, ducane sa tenisicama i sportske ducane, i takoder ducane sa odjecom tipa NYer i Terranova:-)
I naravno otisla sam u Zoo City da si moja sestra kupi jos 10-ak ribica za akvarij haha xD



I to je to, def sam zaboravila par stvari ali vaznije je tu, a moj school shopping je jos: 'To be continued...'
Ali ovo je sastavno, najvaznije i u najpoznatijim ducanima.
Nadam se da vam se svida i da sam pomogla u shoppingu:-)
I da, usli smo u Back To School Week5, zadnji tjedan:-(
Onima koji su vec krenuli u sk zelim svu srecu<3

Ostalo, prici fali jos 1 like: http://ask.fm/tigerthefighter/answer/117180341827
Od ponedjeljka se prebacujemo na skolsko radno vrijeme, ulazit cu na ask.fm stranicu tri puta dnevno, pricu cu objavljivati redovno a blog cu pisati samo vikendom.
Saljite mi prijedloge za teme ovoga tjedna:-)
Takoder vas molim za aktivaciju, na ask stranici vise niste aktivni kao prije:-(
Ako budete aktivni tijekom skole nagraditi cu vas sa jos jednim postom tijekom tjedna, i dva posta dok je vikend, a ako budete neaktivni samo jedan post subotom:-)
No, to je sve od mene, ako me trebate, obratite mi se na ask stranici:-)

Nema komentara:

Objavi komentar