petak, 5. rujna 2014.

Skin&Hair Care Routine

Prvo da vas odmah uputim na kraj posta, molim vas procitajte obavijesti (:
Aktivnost na asku je niska i ako ovako bude dok je skola blog uopce necu pisati:-)
Ovo je pred-predzadnji post, zapravo ovisi o vama, ako aktivnost bude ovakva ovo je zadnji post za ovo ljeto:-)

A sada o postu.
Dakle, odlucila sam napisati opsiran i dug clanak, eto. :-)
Radi se o njezi koze i kose, dakle navesti cu proizvode koje ne mozete izbjeci i svoje recenzije na neke proizvode koje vam preporucujem:-)

#SkinCare

Dakle, za njegu lica svakako vam treba gel ili pjena za umivanje prilagodena vasem tipu koze (masna, suha, normalna, kombinirana) i hidratantna krema. Dalje mozete koristiti i tonik, maske za lice i pilinge ako imate potrebu da ocistite kozu jos bolje.

Stoo se tice gelova za lice, do sada sam ih stvaarno dosta probala trazeci onaj koji ce najvise odgovarati mom tipu koze, a imam masnu kozu:$
Dakle nedavno sam kupila Balea gel za umivanje koji odgovara svim tipovima koze, govorila sam o njemu u postu August Favourites, dakle dosta je guste teksture sto me malo iznenadilo ali sve u svemu odlican je, nakon umivanja lice me ne zateze kao kod nekih drugih proizvoda i dosta mi je ocistilo kozu (koja bude iznimno necista u jedno odredeno vrijeme mjeseca... #haha).

A daljee takoder imam Balea gel za umivanje, iako ja ga koristim samo kao masku dva do tri puta tjedno.
Namjenjen je masnoj i problematicnoj kozi:$
Jako sam zadovoljna njime, djeluje i kao piling, i iznad svega koliko god dugo ga ostavim na licu nikad, ali bas nikad ne dobijem alergiju. Za mene savrseno:-)


Daljee krema za lice koja mi je totalni favorit je Nivea Soft, ne masti kozu vec se upija bez tragova, a takoder je nanesem kada mi je koza ruku suha a mogu je koristiti i za cijelo tijelo, u svakom slucaju pogodak jee:-)


Tonike ne koristim, ali prije jesam i najdrazi mi je onaj marke Afrodita jer je doista prilagoden ''mladoj'' kozi, tako da, ako kanite kupovati tonik svakako ga isprobajte:-)

#HairCare

Za kosu vam trebaju kvalitetan sampon i regenerator, sprej za zastitu i ulje za sjaj ili obnovu kose, ovisi sto trebate i kakva vam je kosa.
Naravno, svaka 4 mjeseca maksimalno trebate podsisati vrhove da ne bi bili ispucani:-)
Takoder zadnje ispiranje neka bude u hladnoj vodi, tako cete zatvoriti pore tjemena pa se nece mastiti a ojacati cete i vlasi:-)

Sada, sto se tice sampona, ja koristim Balea More Blond jer zelim zadrzati ovu ''ljetnu'' nijansu u kosi, trenutno mi je zlatno-medena, a pri korjenu smeda. Sampon mi je odrzao ombre pramenove jos od pocetka sestog mjeseca, tako da ni ne moram govoriti o ucinkovistosti;-)
Namijenjen je plavusama koje zele ocuvati boju ili je jos vise posvjetliti, ja dapace nisam bila plavusa ali isto je djelovao:-)
Mozete ga nabaviti u dm-u po cijeni od 17 kn, a dobijete ga vjv 200 ml i stvarno se isplati, dugo traje, a dobro ocisti kosu i ne zamasti je:-)


Od regeneratora koristim L'Oreal Elseve regeneratore, uvijek uzmem neki drugi haha ali svi su odlicni:-)
Trenutno imam total repair da mi se kosa malo obnovi od ljeta, mora i sunca:-)
Jako omeksava kosu, ali kao i kod svakog regeneratora nanosim ga samo na vrhove da mi se kosa ne bi zamastila.


Daljee, sprej mi je Balea, dakle imam i rozi i crveni, odlicni su, zastite kosu, fino mirisu i kosa mi je stvarno puno manje ispucala od kada ga koristim.
Kosta nekih 17 kn u dm-u, sto uopce nije puno s obzirom na to koliko dugo u biti traje.
Kupila sam ga u trecem mjesecu (crveni) i koristila prije svakog susenja kose ili peglanja, a i dalje ga ima!
Uglavnom jako se isplati i svakako ga isprobajte ako jos niste pronasli savrsen sprej za kosu:-)


I ulje za kosu, ono sto mi stvarno spasava vrhove.
Dakle nedavno sam bila kod frizerke da mi postepeni siske i odreze ispucale vrhove i rekla mi je da mi je kosa suha i tanka (mislim, znala sam to hahah) i da moram kupiti ulje kojim cu nahraniti vrhove da ne budu tako problematicni. 
Dakle kupila sam si Olival ulje s avokadom za suhu i ostecenu kosu i mogu reci da je odlicno.
Dakle prefino mirise, a kosu odmah nakon prvog nanosenja omeksa bas da se osjeti razlika, no iznad svega je to sto je potpuno prirodno.
Kada koristim ulje istisnem jednu dozu na prste i rasirim po dlanovima pa predem kroz vrhove i ono malo sto ostane stavim na ostatak kose, izbjegavajuci tjeme da ga ne zamastim.
Ugl ulje sam platila 29 kn, u dm-u, a jako se isplati i vjerujem da ce dugo trajati, a ima vise vrsta tako da mozete izabrati po potrebi:-)


#BodyCare

Tijelo ne trazi puno, samo dobar gel za tusiranje i kremu.
Mozete si kupiti i maslac ili sprej, ovisi koliko vremena imate i koji vam je tip koze:-)
Maslac je za suhu kozu, obicna krema/losion/mlijeko je za normalnu do suhu kozu i sprej za nesto masniju ili jednostavno ako nemate vremena za mazanje i sl. haha<3

Soo, od gelova za tusiranje koristim Balea Melon Tango i Playboy Play it rock:-)
Oboje mi suuper mirisu i bas su super, sto vise reci, a nisu ni skupi:-)



Dalje, sprej za tijelo sam vec spomenula u postu August Favourites ali rado cu ga ponovno opisati!
Dakle Balea Mango Mambo, prlijepo mirise, lako se nanosi i upija u par minuta, tako da se mogu odmah obuci bez straha da cu zamastiti odjecu:-)
Kosta nekih 13 kn a dugo traje i svakako se isplati, pogotovo meni jer se uvijek tusiram u zurbi:3


Maslac i mlijeko za tijelo koji su mi najdrazi su Balea maslac za tijelo s mirisom cokolade *-*
Koristim ga zimi kada mi je koza bass suha i maslac mi dobro dode, a kupljen je u dm-u za samo 10 kn:-)


Iii Nivea angel star koji ima savrsen miris, fino hidratizira kozu i ne zamasti je, u svakom slucaju perfectoo^^
Kosta nekih 20-ak kn, kupila sam ju u Kozmu:-)


To je to od mene, nadam se da vam se post svida.
Samo da vam kazem da sam jako razocarana, neki dan ste se toliko aktivirali a danas, jucer nista od vas, mislila sam da cemo jos jucer doseci 7000 pitanja ali nista od toga:-(
Lajkajte pricu:
http://ask.fm/tigerthefighter/answer/117351935811#_=_
Nedostaje jos 6 like za zadnji nastavak!
Jako sam zbunjena i ne znam kako da se postavim prema ovome pa ce Back to the bottom poceti izlaziti kada se skupi 20 like na uvodu...
Napisat cu ga ovih dana, nakon sto objavim zadnji dio You make me better.
Uglavnom danas nema smisla da budem aktivna na stranici pa ocekujte odgovore na pitanja navecer:-)
Sto se tice prvog posta u novoj skolskoj godini koja meni zapocinje u ponedjeljak, sto kazete na My One-Week School Outfits?
Postavim svoju sliku u outfitu, opisem sto nosim i gdje sam kupila te po kojoj cijeni?
Ugl saljite prijedloge na ask:-)

2 komentara:

  1. Odlican ti je blog,vidi se da se trudis,svaka čast:) Svrati na moj www.teenmusic.bloger.hr i ostavi kom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno, i svakako cu pogledati:-)

    OdgovoriIzbriši