subota, 7. ožujka 2015.

My Nail Care Routine!

Hej ljudi!
Danasnji post je moja rutina uredivanja noktiju, nadam se da cu vam pomoci ili bar malo prikratiti vrijeme:-)

1. Skidanje starog laka!

Prvo, normalno da skidam stari lak, koristim razne acetone, najcesce essence a trenutno imam jedan Olea sa pumpicom, jako je praktican.
Posto su mi nokti skoro uvijek nalakirani, lak skinem u petak kad dodem iz skole i ostavim nokte 24 h bez laka, da se malo 'odmore' :-)



2. Skracivanje!

Vazno je da su nokti uvijek uredno podrezani, ne samo zbog estetskog dojma vec i zbog tako reci zdravlja.
Naime, ako su vam nokti stalno dugacki, jagodice vam srastaju sve vise (meni se to vec dogodilo na kaziprstima).
Ja ih uvijek sisam nekih 3 mm od vrha prsta (osim na palcu, tamo mi je nokat uvijek dug nekih 6-7 mm), i jos 1 mm od toga isturpijam, tj potrosim dok radim oblik.
Nikad ne geliram nokte, niti stavljam umjetne, moji prirodni su mi super i ne zelim ih na neki nacin ostetiti:-)



3. Oblikovanje!

Za oblikovanje koristim dvije raspice, jednu jako tvrdu i drugu vec napola istrosenu, meku.
Ovom tvrdom radim oblik a ovom mekom samo malo predem kad razvrsim da bih uklonila one mrvice, kako da kazem, koje ostaju nakon raspanja.
Nokte uvijek raspam na ravno, jer mi je nokatna ploca inace dugacka i pravokutna, pa tako najbolje izgleda:-)



4. 'Hidratacija'!

Nisam znala kako da nazovem ovu tocku, pa eto hahah.
Vec sam pisala o onoj essence 2in1 kremi, znaci malo sam odvojila u jednu kutijicu koju drzim u kupaoni (ostatak kreme ide sa mnom u skolu hahah) i prije lakiranja noktiju obavezno namazem tanak sloj kreme i cekam da se upije, nekih pola sata.



5. Ispiranje!

Nikako ne lakiram nokte prije nego ih isperem od ostataka kreme, inace bi se lak odvajao i sporo susio.
Za ispiranje koristim ili gel za pranje lica ili tekuci sapun za ruke. Gel za umivanje najvise, jer ipak je napravljen za kozu lica, ne nagriza i tako to hah.
Takoder imam onu cetkicu za ruke pa istrljam vrhove nokta da ih dodatno zagladim, jer ako nokat nije zagladen nakon lakiranja nastaju one grozne grudice koje jako iritiraju, barem mene hah x)



6. Lakiranjee!

Sad je inace dio kad ulazim na We<3it i trazim kakve cu nokte napraviti, nikad ne radim 'na slijepo', tj bez plana.
Prvo stavim jedan tanak, proziran sloj koji ce ooopet zagladiti nokat, i kad se to posusi stavljam drugi, deblji. I sad cekam da se posusi, ako lak nije 'fast dry' posprejam lak sa sprejem za brzo susenje, pisala sam prije o njemu:-)



7. Ukrasavanje!

Ako ukrasavam nokat, prvo sacekam da se skroz skroz osusi, inace nalakiram nokte u subotu pa ih u nedjelju 'sredim'.
Takoder nakon toga koristim prozirni nadlak, koji inace izbjegavam koristiti jer mi je tlaka cekati dok se jooos jedan sloj laka posusi, pa da mogu normalno micati rukama :$



Iii to je to, nadam se da vam se post svida, a sljedeci tjedan tema ce biti joga:-)
Neki su mi rekli da se ne moze anonimno komentirati, namjestila sam da su anonimni komentari omoguceni, ako i dalje ne zeli objaviti napisite mi na ask pa cu opet pokusati:-)

3 komentara:

  1. Predobar post Tiger ♥ samo tako nastavi ly ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga:-)
    Učlani se u moj blog: http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši