subota, 28. ožujka 2015.

My Skin Care Routine:-)

Najprije, oprostite sto kasnim!
Morala sam ici u knjiznicu i ducan i tako to:$
Sad sam tu, iii opisat cu vam kako i s cime njegujem svoju kozu.
Sou, da ne duljim:-)

Napomena:

Imam masni tip koze, prema tome biram proizvode i organiziram cijelu rutinu.
Ako zelite kupiti neki od dolje navedenih proizvoda, svakako prije kupovine zatrazite tester!
Na vasu kozu proizvodi mozda nece djelovati isto kao na moju, tako da ako meni nesto super pomaze moguce da vama naskodi. Dakle, trazite testere, eto just to make that clear:-)

Proizvodi koje sam koristila (kronoloski poredani):

Iduci proizvodi nisu me bas impresionirali. Inace, sa aknama se bakcem od svoje devete godine, na licu, dekolteu, ledima i vratu. Eto, ako ste nekad tuzni, sjetite se mene i kako sam se ljetos zamazivala u puder :'')

1. Afrodita pjena za umivanje

Nije pomogla, niti odmogla. Solidna je, daje osjecaj svjezine ali mi uopce nije ocistila kozu. Kosta 40ak kn.



2. Afrodita 3in1 gel za umivanje

Gel nije los, ali pjena je bila bolja.
Oko akni ne pomaze, tj meni nije pomogao, ocisti kozu od masnoce, ali kratko i ne toliko primjetno kao pjena. Kosta isto 30ak kn ja mislim.



3. Afrodita gel za isusivanje akni

Isto, nisam primjetila neku pretjeranu ucinkovitost, kosta ja mislim 20 kn.



4. Balea gel za umivanje

Prvo koristenje-uzasna, jaka alergijska reakcija.
Vjerovatno zato sto je to, kao prvo, drogerijska marka koja nije bila podobna za moju osjetljivu kozu a i sadrzi vocne kiseline sto je sigurno pospjesilo reakciju.
Nakon toga sam ga koristila u manjim kolicinama, opet nije pomogao oko pristica, samo bi privremeno ocistio masnocu sa koze. Kosta 20ak kn.



5. Balea gel za umivanje (za sve tipove koze)

Gel je u pocetku bio okej, cak mi se ucinilo da je pomogao isprve (ili je to selektivno sjecanje, who knows) ali kasnije opet sve po starom. Kosta 16 kn.



6. Balea 3in1 gel za umivanje

Gel je bio okej, dobro je cistio kozu, ali opet, samo privremeno, kao i drugi proizvodi, nije ocistio kozu. Cijena je nekih 20ak kn. Inace, Balea proizvodi za lice su okej ako imate normalnu kozu koja nije osjetljiva i zelite ju reda radi ocistiti.



7. Nivea soft krema

Na mojoj kozi (lica, za ostatak tijela je skroz okej) je bila cista katastrofa. Prvo, jako, jako mastan osjecaj cim bih je stavila na lice, a ujutro kad bih se probudila jos gore (kao da sam tretirala lice uljem).
Drugo, za nijansu se stanje pogorsalo i brzo sam ju prestala koristiti. Kostala je ja mislim 30 kn, kasnije sam ju koristila za isusene dijelove koze (koljena, laktovi, itd).



8. Silverex krema

Ova krema mi je bila super, na licu mi je za nijansu pomogla, ali opet problem je bio sto je masnaaa:(
Sadrzi ulja raznih vrsta povrca i to bi ujutro opet bila katastrofa, a prije sminkanja je nikako ne bih smjela staviti inace bi se sminka jos brze 'podigla' s lica.
Koristila sam ju jer su rekli da istovremeno sa Silverex sapunom smijem samo nju koristiti.
Kostala je ni manje ni vise nego 120 kn, koliko se sjecam, i za tu cijenu iskreno ocekivala sam puuuuno vise.



Skin care routine;

A sad proizvodi koje trenutno koristim i kojim redosljedom:-)

1. Bojouris Paris maramice za uklanjanje sminke

Maramice sam nedavno kupila i super su, nemasne, lako uklanjaju sminku bez trljanja, sto mi je super kad skidam maskaru ili olovku za oci,
Kostale su samo 20 kn i jako sam zadovoljna.
Logicno, koristim ih ako sam prije ciscenja lica imala sminku.



2. Silverex sapun

Sapun mi je savrsen i koristim ga vec nekih 6 mjeseci, mislim da cu ostati pri njemu do daljnjeg.
Lagano ga utrljam na kozu i ostavim pola minute. Koristim ga i za vrat, dekolte i leda.
Prica o srebru kao dezinfekcijskom sredstvu u sapunu drzi vodu i mislim da je to stvarno jedan od najboljih proizvoda koje mozete koristiti za njegu problematicne koze.
Kosta 50 kn, i vrijedi bas toliko, ako ne i vise! 



3. Vichy Normaderm hidratantna krema

Ovo je moj savrseni proizvod, obozavam ovu kremu. Preporucila mi ju je frendica i do neba joj hvala:')
Prvo, pakiranje je pun pogodak, mala pumpica omogucava da uvijek uzmete kolicinu koja vam treba bez nereda koji se zna dogoditi sa kremom iz tubice.
Drugo, nemasna je, bez straha ju nanesem na cijelo lice prije sminkanja i ono se ne zamasti u roku sat vremena, znaci bigbigbig lajk!
Trece, ne sadrzi parabene (kao Baleina kozmetika, pise na ambalazi) i ne sadrzi aluminij!
I cetvrto, u roku od tjedan dana moje lice je cistije nego sto je ikad bilo u zadnjih pet godina.
Imam doslovno tri, cetiri pristica koji su posljedica PMS-a, i ostalo nista! 
Vise uopce ne stavljam puder, samo par tockica korektora tu i tamo.
Vrat je opet totalno cist, na dekolteu isto kao i na licu, a leda koja su u najgorem stanju napokon idu ka boljem.
Dakle, obozavam ovu kremu, kosta 130 kn i vrijedi toliko, najbolja investicija.
Vichy me dobio ovim i ja cu sigurno kupiti jos proizvoda iz Normaderm linije.



4. Vichy Normaderm Hyaluspot

Iii mali gel koji se nanosi izravno na nepravilnosti, nadrzi alkohol i hijaluronsku kiselinu koji nagrizaju pristic i gase upalu.
Aplikator je okej, treba se malo naviknuti.
Za razliku od Afroditinog gela, ovaj u roku od dva, tri dana najvise, ukloni pristic, plus ne ostaje oziljak.
Stavim ga preko noci.
Minus je sto prvih 5, 10 minuta svrbi, ono imam ludacku zelju da se pocesem tamo gdje sam ga stavila, ali to se lako istrpi kad znam da djeluje.



5. I par pravila kojih se drzim;

Makeup rutina je jako vazna da bih drzala kozu pod kontrolom.
Puder nikad ne stavljam na cijelo lice, vec samo par tockica, ili stavim samo korektor.
Ne diram lice (i leda, i vrat, i sve) rukama, osim ako ih prethodno operem u Silverex sapunu.
Nakon tusiranja istrljam lice, jer se koza tad od vlage nekako podigne i kada ju istrljam mrtva koza se makne.

Mislim da je to sve, i molim vas bez predrasuda, ja nisam prljava osoba koja se tusira jednom mjesecno pa zato ima necistu kozu.
Ja sam puno puta cula nesto tipa 'Fuj, on/a je ruzan/a, ima akne', i sve sto imam reci je da nisam kriva ni ja niti itko drugi u istoj situaciji, u mojoj situaciji to je genetski i povlaci se u mojoj obitelji generacijama, tako da ne 'hejtajte', ne nabijajte komplekse.
Najbolje sto mozete je praviti se da ne vidite da netko stavlja puder, ili da ima nepravilnosti.
Meni je osobno smetalo kad bi mi netko dijelo savjete i solio pamet, tipa to ti je od hrane, to ti je od jastucnica, trebas tablete (Rokutan mi nikad nije dolazio u obzir, nuspojave su prevelike)...
Iz iskustva, nemojte dijeliti savjete jer cete stvoriti veliki neugodnjak. 

To bi bilo to od mene, poruka posta je; ne odustajte, postoji nesto sto ce vam pomoci.
Idem na rucak, nadam se da je post dobaar:-)

Nema komentara:

Objavi komentar