subota, 21. ožujka 2015.

My Workout Callendar!

Hej ljudi!
Opet ja heh.
Post ovog tjedna je moja izborna tema, paa sam odlucila s vama podijeliti svoj program u trajanju cetiri mjeseca, primarna namjena je bila da se opet vratim u formu i postupno uklopim vjezbanje u svakodnevnu rutinu, unatoc raznim obavezama.
Pa, nadam se da ce vam se svidjet:-)

Napomena:
Ove vjezbe/program su namjenjene samo za rast misica, ili zatezanje tijela. Ako imate visak kilograma izaberite cardio vjezbe! Ja sam na pocetku programa imala stvarno prepremalo kilograma za svoju visinu.
Uz ove vjezbe moja prehrana je bila fokusirana na proteine, najvise orasaste plodove, meso, ribu i jaja, takoder puno povrca, a cheat day prvih mj dana nisam imala, sada mi je svako dva tjedna.
Vjezbanje bih preskocila jedino kad sam bila jako bolesna.

Stage 1:

Po ovom sam planu napravila challenge, bio je stvarno lagan i kad bi mi se dalo radila bi jos vjezbi, ali htjela sam krenuti lagano i prije tezih vjezbi steci naviku.


I prvih 12 dana sam paralelno s ovim radila Flex Challenge koji nije bio narocito tezak, jedino nisam mogla ovu punu spagu napraviti. Kad sam ga zavrsila zainteresirala sam se za jogu pa sam se pocela tim baviti:-)


Stage 2:

Svaki dan sam radila ove vjezbe:


I tri do cetiri puta tjedno ove:


I izabrala sam si ovaj squat challenge, ima i laksa verzija u kojoj se pocinje sa 30, ali ipak sam uzela ovu. Vec na prvom danu shvatila sam u kakvom su stanju moji misici nogu (not good) koje su bile cackalice, thigh gap do zuba i sve to. Ugl u cetvrtak mi je trebao biti zadnji dan, al naravno ja sam se opet razboljela pa sad-.- ugl napravila sam 240 cucnjeva bez problema i vidim velike promjene, tako da super vam je ovaj challenge, samo jedite puno proteina i vjezbajte navecer, oko 18 h najbolje, da se hrana 'uhvati'!


Stage 3:

Ovaj stage traje dva mjeseca za razliku od prva dva.
Prvo i najvaznije mi je trcanje, namjestila sam ga ovako na kraj treceg mjeseca jer ce biti toplije pa cu moci trcati tri, cetiri puta tjedno, a ne kao do sad kad se potrefi suncano.


U prvom mjesecu tog stagea radit cu:

Izabrala sam ovaj ab challenge jer kombinira vjezbe za sve djelove trbuha, nisam htjela obicni crunch challenge.


Iii ovaj challenge mi je cisto zato da odrzim rezultate squat challengea, i takoder iz razloga sto sa cucnjevima vjezbate samo gluteus minimus, a maximus i medius se koriste u maloj mjeri pa je najbolje kombinirati razne vjezbe ako zelite povecati straznjicu.


Drugi mjesec ovog stagea:

Onaj ab challenge cu raditi unatrag, i uz njega:


I uz to ovaj beachbody challenge, iz razloga sto mi je kul zbog razlicitih vjezbi svaki dan, ne ponavlja se uvijek isto samo veci broj.


Stage 4:

Ovaj stage su lagane vjezbe, u usporedbi s onima prije, kolicinski prije svega.

Ovaj challenge cu raditi prije jela, unatoc tomu sto pise (da se radi prije spavanja) i radit cu ga 10 dana, a ne 14.

Stage 5:

I ovo su vjezbe za odrzavanje rezultata, podijeljene su na dane (prvih pet). I tek tada cu poceti sa vjezbama za ruke, jer ih ne zelim narocito mijenjati, svidaju mi se ovako kako jesu hah:-)




Subotom bih trebala ici na trcanje, a nedjeljom vjezbati uz XHit video po izboru. Uz to ove vjezbe:

I to vam je to, program mislim da je dobro poslozen, stvarno sam se navikla na vjezbanje a opet svaki dan je novi izazov, sto mi se basbas svida.
Evo sam zavrsila na antibioticima i ne smijem vjezbati, pa stv ne znam sto bih od sebe hah:$
Sljedeci post su March Favourites, znate kako to ide heh.
To je to, talk to ya next week:-)

2 komentara:

  1. Super post i mislim da si puno cura pomogla. Iako sam ja u procesu mrsavljenja vec 2 mjeseca hah, ali doc ce vrijeme i za zatezanje. Jedva cekam favorite deff najbolji postovi :) <33

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno, i wooow, dva mjeseca je puno i super je sto nisi odustala, you go girl!❤

    OdgovoriIzbriši