srijeda, 12. kolovoza 2015.

Quick&Easy Nail Tutorial!

Hej ljudi!
Vrijeme je za mali tutorial u kojem cu objasniti kako urediti vase nokte jednostavno a opet jako lijepo, i izgleda kao da ste se puno trudile.
Nadam se da ce vam se svidjeti!

1. Prep!

Prvo sam nokte pripremila za lakiranje ovom Mr Nail maskom za izbjeljivanje.
Nokti su mi od stalnog lakiranja zuckasti i ova maska rjesava taj problem (recenzija krajem mjeseca!).
Mozete koristiti neku kremu, ili jednostavno maslinovo/ricinusovo ulje, da malo nahranite nokte prije lakiranja.




2. Prime!

Prije nisam koristila bazu, ali posto mi se nokat na palcu desne ruke odlucio razlistati, spasavam ga Mr Nail Diamond XL Force lakom koji jaca i sprjecava daljnje listanje.
Odlican je, nokat je razlistan ali zacementiran ovim, drzi se vec par tjedana.
Baza pomaze da zagladite povrsinu nokta i izbjegnete ''brdasca'' u laku.


3. Coat!

Na slici imam dva sloja Eveline MiniMax laka u nijansi 952.
Uzivo to je jako kul tamno-ljubicasto-sivo-plavo-crna nijansa, kao tamna boja sljive hah.
Najbolje je da na suhu bazu nanesete tanak sloj laka (vi, naravno, mozete koristiti koju god boju zelite) a kad se taj tanak sloj posusi, nanesite jos jedan, deblji, da se nokat vise ne vidi.
Ovo mi je prvo koristenje ovog laka, jako je lijep i dva sloja su taman, a finish je ultra sjajan.


4. Decor!

Vrijeme je za ukrasavanjeee!
Ukrasavajte samo ako je lak ispod 99% suh, inace cete ga vrlo vjerovatno izmuljati.
Ja koristim stari Eveline tus u olovci za ukrasavanje, ali mozete koristiti i cackalicu.
Treba vam lak sa krupnim sljokicama (znate, onaj kojeg jedva skinete hah), ja koristim essence nail twins, posto je pri kraju zagrabila sam sljokice stapicem za usi.
Onda sa vrhom tusa biram jednu po jednu sljokicu i slazem ih na nokat.
Pazite da sljokica bude na samom vrhu, inace se nece dati zalijepiti.
Kada postavite prvu sljokicu na sredinu dna nokta, samo dodajte jos dvije u pravac iznad nje.


Ovako to izgleda kada zavrsim sa svim noktima, jako jednostavno a opet lijepo.


5. Top coat time!

Odlucila sam se za matt finish, ali ako zelite da vam nokti budu glossy upotrijebite uobicajeni sjajni nadlak.
Koristila sam svoj GR matte top coat, obozavam ga.
U slucaju da nemate matt nadlak, isti finish mozete postici tako da stavite nokte dok je obicni, sjajni nadlak jos ''mokar'' nad kipucu vodu, para ce stvoriti sitne udubinice u laku i dobiti cete mat izgled!


Idem sada, nadam se da vam se svida post!
Zelite li My School Nails Tutorial? Taj post bih napisala kada budem radila nokte za prvi dan skole, radi se o nude rozim noktima sa bijelim ombrama (stavila sam sliku na We Heart Itt hahah).
Jos malo pa Q&A, pitajte ako jos niste!
Do citanja:-)

3 komentara: