ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

School SOS Kit!

Hej ljudi!
Back To School week2 je poceo!
Svatko od nas na pocetku godine razmislja sto bi sve moglo biti korisno za ponijeti u skolu, osim knjiga, biljeznica i pribora.
Nama curama pogotovo je vazno ponijeti neke stvarcice koje nam znaju zatrebati, pa cak nas i spasiti u kriznim situacijama.
U ovom postu cu zapisati neke prijedloge za vas 'sos kit', i stvari koje ja obicno nosim:-)

Ja u skolskoj torbi imam mali neseser u kojem nosim sve ove stvari koje cu nabrojati (osim blokica i olovaka), obicno nosim jedan od ova dva:-)



1. Maramice

Nesto sto vam svakako treba, a i vjerovatno ce vas cesto pitati imate li maramicu.
Uvijek nosite paketic sa sobom jer nikad ne znate kada i za sto ce vam trebati, bilo za nos, za razmazanu sminku, ili mokar stol nakon likovnog. (slika maramica je potpuno random!)
I cure, mislim da ne moram posebno napominjati da je vazno nositi sa sobom kutijicu sa uloscima/tamponima.



2. Rezervna olovka

Da, imat cete hrpu olovaka u pernici, ali sto ako je zaboravite?
Ja uvijek imam neku olovku ili malo ostrilo u jednom od dzepova ruksaka i cesto mi posluzi.



3. Mali blokic

Jedna od stvari bez koje ne mogu je moj blokic u koji zapisujem datume ispita i ispitivanja, i neke obavijesti tipa roditeljski sastanci, informacije, a cesto napravim i kalendar pa crvenom bojom zasaram vazne datume.
Uglavnom, blokic je jako koristan ako se zelite organizirati!



4. Labelo

Jako vazno, pogotovo zimi!
Cesto kad dodem u skolu a vani je vjetar i hladnoca imam onaj grozan osjecaj zatezanja u usnicama a oblizivanjem sve postaje gore.
Sa sobom nosim ili labello ili plavi baby lips da spasim usne od pucanja :O



5. Korektor

U slucaju da mi se sminka pokvari, uvijek sa sobom imam essence korektor u sticku (njega ne koristim ujutro kad se sminkam za skolu pa ga ne moram imati pri ruci doma).
Nema gore nego kad dodem doma i shvatim da sam nehotice skinula nesto korektora sa nekog pristica ili ispod oka, pa kad vec idem u wc ponesem korektor sa sobom i provjerim je li sve na mjestu.



6. Cetka za kosu

Imam ovu kjut cetku za kosu koja ima i ogledalce, mozete kupiti ovakve u Kiku ili dm-u, jako jako prakticno kad idete u skolu sa raspustenom kosom!
Zauzima malo prostora, sto je veeeliki plus:-)



7. Puder u kamenu

Prosle godine sam nosala sa sobom puder u kamenu (essence compact powder) da se rijesim masnog sjaja, inace bljestim vec nakon treceg sata jer mi je koza masnog tipa. :(
Tada nisam znala za bolje, ove godine planiram nositi matt listice jer je to bolje rjesenje za moju osjetljivu kozu sklonu aknama.
Naime, dodavanjem pudera iznad masnoce zacepljujete pore, dok listici upiju sebum i koza ne sjaji, a pore nisu dodatno zacepljene.



8. Krema za ruke

Kuci inace zaboravim na njegu ruku, ali u skoli kada je dosadno uvijek se sjetim toga, tako da barem pet dana u tjednu namazem ruke essence 2in1 kremom za ruke i nokte.
Stavim malo, jako se brzo upije i predivno mirisi.
Vi mozete ponijeti vasu najdrazu kremu, tako da je se sjetite, pogotovo u zimskim danima kada ruke postaju isusene od loseg vremena.



9. Gel za dezinfekciju

Neko vrijeme sam ga nosila ali kad se potrosio zaboravila sam na njega hh.
Inace prije uzine skoro nitko ne ode oprati ruke, pa je korisno imati ovaj  gel kojim mozete dezinficirati ruke prije jela.
Najbolji koji sam imala je Balea, pakiranje je jako malo i kosta nekih 7-8 kn sto je malo, jer gel se jako razmazuje i dugo traje, kapljica je dovoljna.



10. Dezodorans

Uff, skoro sam ga zaboravila!
Jedna od hitnih situacija u skoli je kada ujutro dok se spremate zaboravite staviti dezodorans, tako da obavezno nosite sa sobom neko manje pakiranje!
Imala sam davno rozi angel star, predivno je mirisao ali ne sjecam se je li imao aluminij.
Sada imam mini pakiranje So...? dezica koje sam dobila u casopisu, a znam da se takva mala pakiranja mogu naci u dm-u za manje od 10 kn, uvijek bude neka polica na kojoj su ''putna'' izdanja raznih proizvoda:-)



Tbh, ja sa sobom nosim i rezervne carape :')
Nadam se da sam pomogla, ipak me puuno vas pita sto bi bilo dobro nositi u torbi:-)
Imate li zelje za iduci post? Mislila sam izvuci neke outfite, i napraviti opet svoj super lagani tutorial za nokte, sto kazete?

1 komentar:

  1. Odlican post :) Mislim da je ovo dovoljno sto treba da se ponese! :)
    Akob zelis pogledaj moj novi post <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši