ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

August Favourites❤

Hejhej, dugo nisam pisala i ispricavam se zbog toga, ali eto sad sam tu.
Vrijeme je za favorite, odmah cu poceti a na kraju posta je par obavijesti:-)

1. Vichy, Vichy:)

Posto Normaderm izlazi iz proizvodnje (njeeeh:c) kupila sam ovaj piling, puder i kad sam bila u Njemackoj novi Hyaluspot jer je tamo veci popust na njega.
Ovo je Normaderm 3in1 proizvod za ciscenje, piling i maska, kosta 100 kn ali bio je na popustu.
Vec sam imala 3in1 proizvode pa nisam bila zbunjena pri upotrebi, ne koristim ga kao umivalicu jer za to imam sapun, vec kao piling nakon tusiranja (kad su pore otvorene) i kao masku jednom tjedno.
Sad mi to posebno treba jer sam silom prilika pojela nesto ''stetno'' (kruh i neke zitarice mi strasno lose utjecu na kozu, vjerovatno jer sam krvna grupa 0) i sad najrade ne bi izasla iz kuce tjedan dana dok me to ne prode. :c
Kao masku drzim proizvod na licu 5 min, tada ga isperem mlakom vodom, a kao piling kruznim pokretima lagano trljam lice par minuta i onda isperem.
Koza nije isusena, samo lagano zategnuta ali kad nanesem Night Detox (radim piling/masku samo navecer prije spavanja) zatezanje nestaje.
Ima dosta proizvoda i vjv ce trajati 3-4 mjeseca jer je za jedno koristenje dovoljna doza velicine graska.



2. My perfect teint^^

Iii kad vec izlazi iz linije odlucila sam kupiti i puder iz Normaderm linije.
Kosta 160 kn, ali bio je na nekom popustu.
Planirala sam kupiti BB kremu, ali cijena je skoro ista a kad sam otisla na Vichy dijagnostiku (na njihovoj je web stranici) preporucen mi je ovaj puder jer je najprilagodeniji problematicnoj kozi, i ne zacepljuje pore.
Izbor nijansi je malen, ima  ih 4, ja trenutno koristim nijansu 35 cije testere imam, a kupljeni puder je u nijansi 25 clair nude, malo je svijetliji, jer sam sad tamna od ljeta pa mi za koji mjesec 35 nece odgovarati.
Puder nema miris, rijedak je, dobro se razmazuje i prekriva, brzo se susi i ostavlja krasan mat efekt.
Ima SPF 20, dovoljno za lice.
Jako sam zadovoljna proizvodom i ocekujem da ce mi duugo trajati. :-)



3. Royal Mat by Bell

Ako ste uocili Bell proizvode u Kozmu, mozda ste vidjeli i Royal Mat ruzeve.
A kako sam opsjednuta Michelle Phan, kud ona tud i ja...
Gledala sam video 'How to wear a dark lip', odredila svoj podton i krenula u Kozmo u potragu za svojim tamnim ruzem.
Nakon bar sat vremena, odlucila sam se za ovaj, i to u nijansi 022, sto je tamna, smeda boja.
Ruz se jako lijepo razmazuje, ostavlja mat efekt i ako primjenite 'trik' s kompaktnim puderom (stavite jedan sloj papirnate maramice na usne i preko toga utapkate puder) efekt je jos jaci i ruz duugo traje.
Naravno, vazno je da usne obrubite olovkom i korektorom, ako je to sve lijepo odradeno ruz izgleda super, za cijenu od oko 30 kn ja sam zadovoljna njime.



4. I jos nesto mat...

Naletjela sam na essence mat sjajila za usne (nisam ni znala da postoje, ali ipak samo 3 nijanse su mat) i to dok su bila na nekom popustu, pa sam kupila ono u nijansi 06 soft nude.
Dosta je blizu prirodnoj boji mojih usana pa moze proci i u skoli, jako se lijepo razmazuje i mirise na cokoladu *0*
Puno mise vise svida od onih sa glitterom, ali nazalost izlazi iz kolekcije za koji mjesec. :c



5. Balea!

Prije puta sam kupila Balea Aqua roll on kremu za podrucje oko ociju s ekstraktom alge, jer ipak, bilo bi previse komplicirano nositi testere od Idealie i Liftactiv Serum 10, pa se ti pobrini da se ne razlije po svemu...
Da se vratim na temu, krema je skroz solidna, kuglica u roll on-u ugodno hladi i pomaze kod podocnjaka, ali isto bih voljela da je malo vise masna.
Kao podloga za make up je okej, ali kada idem na spavanje nanosim dva sloja jer jednostavno imam osjecaj kao mi fali hidratacije u kutovima ociju, koji me cesto zatezu.
Jos jedna zamjerka je sto je problem tocno dozirati koliko kreme zelite.
Za 25 kn krema je skroz ok, odlicno mi je sto nema parfema i taj ugodan osjecaj hladenja.
Uz to dugo traje i brzo se upija, pa ako imate normalnu kozu oko ociju i zelite se samo malo pobrinuti da se ne isusi od umivanja, krema je super izbor.



6. Forever Pink ❤____❤

Jos jedna stvarca sa puta, Victoria's Secret losion za tijelo.
Nisam imala blagog pojma da se to moze kupiti u Mulleru (!!!) jer u Hrvatskoj nisam ni isla za tim, tj nisam trazila kad sam isla u Muller.
Kostao je nekih 8 eura, jer su bili na snizenju (#mojsretandan) a inace su nekih 13 eura.
Ima predivan, cvijetni miris, lijepo njeguje kozu, a bocica mi je predivna, bijela sa ljubicasto-rozim odsjajem *0*
Bas cu pogledati ima li to u Hrv kad budem isla u Muller, dakle moj apsolutni favorit je ovo^^



7. Batiste

Pisala sam recenziju na ovaj sampon za suho pranje, pa samo da ponovim da mi se svida i mora u favorite :D
Ispricavam se sto nisam postavljala slike, ali imala sam premalo vremena za uploadanje:/



I to bi bilo to!
Planiram kupiti/naruciti Nyx 2in1 stik za highlightanje i konturiranje, pa obavezno pisem recenziju.
Takoder preko prijateljice cu ''dobaviti'' Dermix sapun za lice i Avon regenerator za kosu i pisati cu dojmove. (i hvala joj sto puta!!)
Na njenom blogu ce biti recenzije pa cu vam linkati.
U subotu najvjv ide before&after na dva proizvoda za nokte, uz slike i opis koristenja.
Ne zaboravite spremiti link bloga/uclaniti se na blog!

E sad, jedno pitanje za vas; jeste li ikad koristili Olaplex uz boju za kosu i je li istina da je kosa zasticena i meka?
U petak idem kod frizerke i do tad se moram odluciti hocu li samo skratiti vrhove ili raditi medene pramenove uz Olaplex.
Isplati li se dati novac za to? Unaprijed hvala svima koji pomognu, ako se odlucim za tretman sve ide tu. :-)

1 komentar:

  1. Nisam nikada bojala kosu niti koristila Olaplex tako da ti ne mogu pomoći, sorrz.
    Super ti je post, a ovo essnece sjajilo ću probati. :)

    http://troiscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši