ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

Ultimate #BTS Advice Time!

Hejhej, Back To School week3 i vrijeme je za moj dio collab posta!!
Deset pitanja je tu, a sada cu vam ih ispisati zajedno sa mojim odgovorima i odgovorima cure sa bloga Blue diamond (kliknite na slova, odvest ce vas na njen blog gdje mozete pronaci prvi dio collab-a)!
Ja sam pod slovom F, a ona pod slovom B:-)

1. Kako da se ponasam u srednjoj, zelim biti drustvenija nego u osnovnoj?

B: Budi opustena i budi sto jesi. Zar nije bolje da budes tko jesi nego da glumis neku kraljicu? A i takve osobe vise privlace ljude.Kad dodes u skolu prvi dan nemoj biti sramezljiva nego se pozdravi sa svima. Daj nekome pokoji kompliment jer to svi volimo:P

F: Tako je, nemoj se drzati po strani nego imaj opusten stav i pokazi da si voljna upoznati se. Nasali se da razbijes napetost, ako netko treba pomoc ponudi se i pozovi nekoga da sjedne s tobom prvi dan. Ako vidis nekog iz razreda ispred skole, zovni ga/ju da zajedno odete do ucionice, itd, upoznavanje i prvi dojam su jako vazni ako kasnije zelis biti drustvenija, zato nemoj da te svi dozive kao zatvorenu osobu:-)



2. Kako reagirati na bullying?

B: Ako si ti zrtva obrati se nekome, najboljem prijatelju, roditeljima, uciteljima, jer ta je osoba psihicki bolesna i ona je plod svoje lose obitelji i na kraju krajeva njemu se mora pomoci. To nam je raska objasnjavala. Ako ti nisi sudionik bullyinga nemoj to samo gledati nego se potrudi sprijeciti. 100 puta vidim kad jedna osoba maltretira drugu a ostali se samo smiju i gledaju. Ne! Time ne dobivate nista. Reci nekom odraslom sto se dogada i zaustavimo to zajedno.

F: Ako si izlozena tome u skoli, obrati se roditeljima i razrednici. Iz iskustva znam da to bas i ne pomaze, ali to je nesto ispravno prije nego sama reagiras. Probaj se kontrolirati i ignorirati tu osobu. Tu su i tvoje prijateljice da te podrze i pomognu da to istrpis. Znam da sam probala ''nasiljem'' rijesiti to, gadala sam se biljeznicama i ''tukla'' (nisam snagator neki hahh) ali to nista ne pomaze. Osobe koje zive na tom da vrijedaju druge imaju neki problem, i ne mozes im ti pomoci pa je najbolje reci nekom starijem i ignorirati. Mene su bezbroj puta nazvali strebericom ali ja znam sto zelim u zivotu i moj cilj nije izvrijedati nekog da bi nasmijala bandu svojih ''prijatelja'', da, prosla sam svaki razred sa 5.00 i nije me nimalo sram, i nije mi ni malo krivo sto su me zvali strebericom, ja sam ponosna na svoj uspijeh i nije me nikakvo vrijedanje pokolebalo. Ako vidis da vrijedaju nekog drugog, stani u obranu i reci da puste tu osobu na miru, nemoj se smijati nikako jer to samo potice nasilnike, smijeh znaci da su uspjeli u tome da ih drugi primjete!



3. Sto mislis o drustvu u skoli?

B: Hmm...drustvo u skoli se dijeli. Tocnije ne dijele ge ucenici nego elitice. Ta medusobna mrznja koju upucujemo jedni drugima je najgora od svega. Ne kazem ja da smo svi takvi nego oni koji nisu zgodni i bogati ne prolaze najbolje u drustvu. Opet kazem ima iznimki. Imamo i one tkz. strebere. Sto znaci da ako ti prolazis sa 5.0 u skoli da si streber? Naravno da ne. Koliko puta su mene tako nazvali ali to samo znaci da su ljubomorni  sto ces ti postati netko i nesto u zivotu za razliku od njih, to je sve.

F. Meni je ''drustvo u skoli'' jako opsiran pojam. Da, svaki razred ima klauna, elitice, bogate, strebere (odlikase), spavalice, problematicne ucenike koji su cesce kod pedagoga nego na satu, i naravno neizostavne nasilnike, uvijek ih ima. Mislim da drustvo u skoli nije idealno,  ali nista nije idealno. Na nama je da nademo nekog normalnog za druzenje i pokusamo izvuci najbolje iz te situacije. Ipak, skola je vise tu da bi ucili i pobrinuli se da nam buducnost bude svijetla.



4. Slazes li se da se za osnovnu ne treba puno sminkati i sredivati?

B: Paa mozes staviti Baby Lips i korektor, to ja radim i okej je. Ne treba zabetonirati facu samo zato da svi misle da si lijepa. Time samo pokazujes da nemas samopouzdanja i da ti je vazno sto drugi misle o tebi.

F: Mislim da je za osnovnu sasvim dovoljno prekriti neke nedostatke korektorom, mozda u osmom razredu srediti obrve i malo usne. Smijesno je vidjeti nasminkanu sestasicu, sedmasicu i to sa bas nekom neprikladnom sminkom, ruzem...uf. Sto se oblacenja tice okej je lijepo se obuci, naravno, ali sve dok je to prikladno za skolu, znaci suknjice i breteli ne.



5. Kako se organizirati za skolu, da sve stignem?

B: Samo si rasporedi vrijeme za sebe, ucenje, prijatelje, odmor i sve se moze stici.

F: Kljuc je da planiras unaprijed, kad imas koji ispit, koliko ti treba da naucis, kad ces uciti itd., i onda prema rasporedu ucenja odredujes druzenje sa prijateljima i ostalo. Ali, dok je skola, ucenje je na prvom mjestu. Najbolje ti je u malu biljeznicu zapisi datume ispita/ispitivanja/lektira i onda kraj toga zapisi sto ces i kada uciti. Kada prode test, prekrizis ga u biljeznici, i sa strane mozes napisati ocjenu tako da kasnije kad dode zakljucivanje ocjena znas na cemu si. Mozes u kalendaru datume ispita zasarati crveno tako da znas koji dan si ''slobodna'' a koji nisi. I jedan dan u tjednu, tipa petak ili subota uzmi skrooz slobodno, pusti mozak na pasu jer mozak treba malo odmora od ucenja.

6. Kako se motivirati za ucenje?

B: Ja sebi uvijek kazem: ''Hajde, mrdni tu svoju lijenu guzicu, imat ces buducnost'' i tako se motiviram.

F: Tocno tako hahaaah. Samo pomisli na buducnost. Dobra ocjena->dobra zakljucna ocjena->dobar prosjek->dobar fakultet->dobar posao->veca placa->laksi zivot za tebe i tvoju obitelj u buducnosti. Nema vremena za zabusavanje, o ocjenama ti ovisi buducnost i zato bolje uci!



7. Kako se uklopiti u novo drustvo?

B: Odgovor je isti kao u 1. pitanju:-)

F: I pokraj toga, probaj se malo vise srediti prvih mjesec dana jer dok te ljudi ne upoznaju, sude te po izgledu. Ne znaci da moras nosati neku skupu markiranu robu, nego samo imaj lijep outfit na sebi i ako ces u srednju i volis se sminkati nasminkaj se. 

8. Sto od sminke koristiti u srednjoj, a sto u osnovnoj?

B: Ja sam osnovnoskolka i koristim korektor i baby lips. Za srednju definitivno puder, maskara, eyeliner, sjenilo, ruz i obrve. Pod dolaskom u srednju se stjece dojam da smo zreli i ja smatram da to podrazumijava i sminkanje.

F: U osnovnoj je dosta korektor, neko labelo i mozda obrve ako si osmi razred (i ako ih znas napraviti kako treba, a ne oni propali pokusaji koje sam stalno vidala na hodnicima, uff). A za srednju, sto je vec skroz druga prica, mozes staviti puder, korektor, konturirati lice, blendti sjenila, koristiti tus, olovku, maskaru, ruz/sjajilo uz olovku za usne i srediti obrve (naravno, one prvo moraju biti u obliku jer bez toga popunjavanje nema smisla). Sve to pod uvjetom da znas koristiti sve te proizvode, naravno. :-)



9. Mislis li da je glupo sjediti sam u klupi?

B: Ovisi o situaciji. Ako na prvi dan sjedis sam onda je onak jos okej ali vec drugi dan pozovi nekog da sjedne s tobom jer isto kao i tebi sve to je novo i morate se prilagoditi.

F: Naravno da je okej ako nemas ili ne zelis s nekim sjesti, ali ne bas da si uvijek sama. Nije glupo, jer kad si sama neces s nekim pricati i ljutiti profesora, ali opet ako mozes sjesti s nekim biti ce ti zabavnije i moci ces tu osobu pitati za pomoc kad ti zatreba.

10. Kako se oblaciti za skolu?

B: U ovo doba drustvenih mreza mozete vidjeti odlicne kombinacije po We<3it-u kojih ima malo more. I na asku kad posaljes pitanje za kombinaciju svi ti odgovore u roku sekunde:-)

F: Tocno to, ako nemas ideje samo upises ''school outfit'' na We<3it ili cak Google i mozes naci lijepu kombinaiju na osnovu koje ces sloziti svoju. I naravno, moras se drzati dress code-a svoje skole, tipa u mojoj osnovnoj smo smjeli ici samo u dugim hlacama, i majice nisu smjele biti bez rukava. Dakle za skolu je kljucno da je prikladno, a lijepo dolazi nakon toga:-)



I to je to ljudi, ne zaboravite pogledati prvi dio na blogu Blue diamond!
Jos jedna obavijest.
U cetvrtak idem na put nekih tjedan dana, za to vrijeme moj ask ce biti deaktiviran.
Kada se vratim, opet cu aktivirati ask na nekih tjedan dana, a kada skola pocne, trajno cu ga deaktivirati.
Blog, kik (tigerthefighter) i We<3it (helpdoo_tigerthefighter) ostaju.
Sacuvajte link ovog bloga kako bi ga mogle naci, post ce izlaziti jednom tjedno (subota), pa kad vam je dosadno i sjetite se cekirajte, a ako budem htjela ili imala vremena pisati cu i vanredne postove.
Nadam se da se ne ljutite, ali krecem u srednju i vrijeme je da se posvetim skoli.
Prije odlaska na put pisati cu Pack With Me, uz slike, a kad se vratim My School Shopping List (ako zelite, naravno!).
Do citanja:-)

1 komentar:

  1. Super post. Definitivno će mi biti od pomoći. :)

    troiscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši