nedjelja, 31. kolovoza 2014.

August Favourites❤

Ovaj post je specijal o tome sto mi se najvise svidjelo i sto sam najvise koristila kroz ovaj mjesec❤
Nadam se da ce vam se svidjeti, so let's get started❤

1. Gel tint!

Kupila sam ga u Kozmu za nekih 20 kn.
Sve sto mogu reci da je savrsen, izgleda kao ruz, ali nije, zapravo je jako rijetko sjajilo koje se spaja s usnama i izgleda kao mat ruz.
Na bazi vode je, tako da nema brige hoce li nastetiti usnama.
Cetkica je super, a sto je najbolje boja ostaje iznimno dugo, cak i nakon sto nekoliko puta oblizete usne❤


2. Essence Mosaic!

Ovaj kompaktni puder kupila sam u Kozmu za 25 kn.
Mogu reci da sam jako zadovoljna jer mogu izmiksati koju god nijansu trebam, lijepo se mrvi i nanosi.
Ima svjetlucave pigmente i sveukupno jako lijepo izgleda:-)
Ja imam nijansu Sunkissed Beauty:)


3. So..? Superstar!

Ovo mi je najdrazi dezodorans iz linije So..? ima jako lijep miris ali nazalost ne traje mi dugo:-(
Kupila sam ga u dm-u za nekih 20 kn.


4. Sketchers!

Moja najdraza marka tenisica za trcanje i sport.
Posto sam isla na jutarnja trcanja i vjezbala insanity kod kuce trebale su mi kvalitetne tenisice, a Sketchersice su mi savrsene, udobne, prozracne i lagane:-)


5. Balea!

Ovaj gel za umivanje kupila sam prije nekih 10 dana u dm-u za 16 kn.
Gust je i ima malene mrvice pa dobro cisti kozu i djeluje kao piling.
Odgovara svim tipovima koze, moja je masna i odlicno ju ocisti:-)


6. Novcanik!

Dakle imam dva ili tri novcanika ovakvog oblika i odlicni su mi.
Pravi su multipraktik jer ima dosta prostora, u njih mi stane sav dzeparac, sitnis i mobitel.
Takoder izgledaju lijepo i pasu uz mnogo kombinacija:-)


7. Tregerice!

Ovaj mjesec sam ih bas puno nosila, iako sam ih kupila krajem sestog.
Slazu se na sve majice, i na sve starke koje imam.
Najvise sam ih nosila na crnu majicu kratkih rukava, bijele starke i neke rockerske narukvice:-)


8. Beach cruisers!

Ovo je lak iz jedne od novijih essence kolekcija i jako mi se dopao zlatni.
3D je, ima hrapavu teksturu, jako se lijepo nadopunjava uz bijeli lak za skolu i crni lak za izlaske.
Kombiniram ga sa raznim bojama u nail artovima koje si cesto radim and i love it!


9. Balea sprej za tijelo!

Ovaj sprej sam kupila u dm-u za nekih 15 kn.
Nemam sto reci osim da ga obozavaam, predivno mirise, lako se nanosi, brzo se upija...
Savrsen za brzinska skolska tusiranja!


10. Balea kura za kosu!

Ova kura je namijenjena suhoj i ostecenoj kosi.
Savrsen opis za moju kosu nakon ljeta, sunca, soli i plaze:-/
Kura mi se jakojako svida, koristila sam je i prije nakon neuspjelog posvjetljivanja kose limunom kada mi se kosa doslovce pretvorila u slamu nakon kiseline iz limuna. Koristila sam kuru mjesec dana i kosa je bila kao nova!
Sada mi kosa nije toliko ostecena ali kuru cu koristiti prvih mjesec dana skole, da se kosa obnovi i odmori od ljeta.
Jedna kura u dm-u kosta 6-7 kn, a jako se isplati, lako se koristi i odmah nakon prvog koristenja osjeti se velika razlika:-)
Na slici nije mala jednokratna vrecica sa kurom o kojoj govorim, ovo je otprilike ista stvar samo sto je ima vise:-)


I to je otprilike to, nadam se da vam se svida post i da cete isprobati neki od mojih najdrazis proizvoda koje sam najvise koristila u kolovozu:-)
Prica- http://ask.fm/tigerthefighter/answer/117180341827
Lajkajte za novi nastavak, pozz i cujemo se prekosutra<3

Nema komentara:

Objavi komentar