četvrtak, 1. siječnja 2015.

December Favourites❤

Ovaj post trebala sam izbaciti jucer, ali bila je Stara Godina, docek, pa kolaci i hrana za sutra, htjela sam ali ne bih stigla s tim da mi za blog treba minimalno 1 h:3
Ali evo, ovo neka bude prvi post 2015. godine:-)
Pa sad da vam navedem svoje favorite!

1. Makeup za svaku priliku!

Znaci ovo sam dobila od mame za Bozic i cini mi se da mi jos duugo nece trebati neka nova sminka.
U kovcegu dobijete  olovku za usne, 3 kajal olovke za oci (srebrnu, smedu i crnu), set cetkica, 8 quattro sjenila, 4 laka za nokte, 2 sjajila i 2 rruza, 2 rumenila i dvije kutijice u koje mozete umetnuti sjenilo ili rumenilo te pripadajucu mini cetkicu i ponijeti gdje zelite.
Na nista nemam zamjerku; cetkice se lako peru, sjenila se lijepo mjesaju i ostaju na kozi, ruzevi nisu masni i doslovno ih ne osjecam na usnama (pa nemam ludu potrebu da oblizem usne) a olovke ostaju dugo, imaju lijep trag i daju se dobro naostriti. 
Lakove jos nisam na sebi isprobala ali na sestri jesam hahah, i cine mi se dosta dobri, pa cemo jos vidjeti:-)
Pretpostavljam da je kupljeno u Mulleru a na blagdanskom popustu je nekih 90 kn, tako da se definitivno isplati:-)


2. Lak mjeseca...

Dakle pocetkom mjeseca sam uzela bijeli lak i jako mi se svidio, gust je, brzo se susi i ne ostaju linije kao da mazem korektor po noktima hah.
Uglavnom kako mi se svidio bijeli uzela sam i ovaj plavi, takoder me nije razocarao.
Inace vecina lakova na kojima pise 'quick dry' su prava suprotnost tomu pa me je s-he ugodno iznenadio, kostaju 19 kn, znaci kao 70% lakova, a bolji su bar od trecine istih, tako da def preporucam:-)


3. Naj mirisi<3

Prvo opet s-he (vjerovatno se rada neka nova ljubav hahah), stvarno ima neki super cvijetni miris.
Trebao je biti Paco Rabanne Black Rose, ali nisam ga mogla naci i s tim da je relativno star pretpostavila sam da je izasao iz prodaje or something, pa sam uzela ovaj.
Kosta 140 i nesto kn koliko se sjecam:$


I ovaj koji sam dobila od bff, iz moje najnajdraze linije pafrema 'So...?', mirise jako lijepo a iskreno ne znam kako bih opisala hahah xD



4. Olovka za obrve!

Prije sam imala beautyuk olovku, i bila mi je okej, ali razlika izmedu nje i Catrice je nebo i zemlja.
Ova olovka je precizna, nije masna, lako se ostri, i ima saaavrsenu cetkicu!
Inace cetkica je kao sto visite na slici jako gusta, ja je nekada iskoristim za razdvajanje trepavica ako pretjeram s maskarom xd
Imam nijansu ask brown, a cijenu ne znam jer sam je dobila od bff za Bozic:-)


5. Lipliner!

Ja inace sve planiram unaprijed, tako da sam vec sada pocela razmisljati o makeup-u za zavrsnu veceru (u mojoj skoli kao neka proslavica za kraj osmog, ne znam imaju li to i sve druge skole or what) iii posto cu nositi nesto vise retro treba mi onaj jarki crveni ruz, a ruz ne izgleda tako dobro bez pripadajuce olovka za usne.
Imam ovu essence, jarko crvenu (femme fatale) :3


6. Papuceee:-)

U cemu cu biti preko praznika, ako ne u papucama!
Imam neke pinky sa pomponima hahah, ali tople su i to je najvaznije xD



I to je to za danas!
Post je malo kraci ali nemam toliko favorita ovaj mjesec, a nemam ni vremena jer sada moram na obiteljski rucak:3
Nadam se da ste se lijepo proveli na doceku, i uzivajte danas, sretna Nova svima, i neka bude bolja od prethodne<3

3 komentara: