petak, 9. siječnja 2015.

Obavijesti!

Dakle, kao sto sam rekla, slijedi raspored postova do kraja skolske godine:-)
Nakon toga cu napisati i raspored sto se tice aska i danasnje rane proslave:-)

Raspored postova na blogu:

Prvi post u mjesecu: Moda&Ljepota
Dakle outfiti, sminka, tutoriali, i sve srodno tomu.
Drugi post u mjesecu: Zdravlje
U to spada vjezbanje, prehrana, neki savjeti u mrsavljenju, nove vjezbe etc.
Treci post u mjesecu: Slobodan izbor.
To je moja izborna tema, vi naravno smijete slati prijadloge:-)
Cetvrti (zadnji) post u mjesecu: Favoriti
Vec ste navikli na to kako ovaj post ide pa ne moram objasnjavati.

Po ovoj sabloni cu pisati postove do kraja skole, na praznicima cu biti random kao i do sada:3
U veljaci cemo vjv izbaciti izbornu temu, to cu jos vidjeti heh. 

Raspored rada na asku:

Da izbjegnem one hejtove da sam neaktivna, napisat cu koliko cu moi biti aktivna koji dan da znate kad mogu odgovoriti na pitanje koje saljete.

Ponedjeljak: 
Popodne od 14-15
Navecer od 18-19
Ako stignem i vise.

Utorak:
Popodne oko 15 (imam pauzu izmedu tambure i inf pa cu doc na 15ak min)
Navecer u 18 cu doci da vidim ima li hitnih pitanja.

Srijeda:
Popodne u 14 za hitna pitanja
Navecer od 18:30 do 19.

Cetvrtak:
Popodne do 15, 15:30
Navecer u 18 cu provjeriti pitanja.

Petak:
U slucaju da ne idem van mogu biti tu od 15 h pa sve do navecer.

Subota&Nedjelja:
U subotu jedino navecer imam zbor, pa racunajte da cu svako toliko pogledati sto ima na asku, ali nedjeljom me nece biti jer imam posla za skolu, misu, etc.

Pricu objavljujem uz blog, pod uvjetom da se skupe lajkovi.
Debate imamo subotom, vrijeme ce biti objavljeno par sati prije svake.
Ja cu se truditi da odrzavam ovaj raspored, ali ako me nema znajte da sam u skoli, ili najvjerovatnije ucim/pisem zadace.

Raspored danasnje proslave:

Proslava pocinje danas u 12 h.

12-13: Brutal truth! (pitajte me za misljenja, savjete i slicno a ja cu odgovarati iskreno, cak i ako mislim nesto dosta lose o tome)
13-14: stanka za rucak, savjeti
14-15: The vs. Game! (Primjer: Nutella vs Linolada, i ja moram izabrati jedno)
15-16: savjeti
16-17:  pauza
17:19: Unknown Facts About Me!* (postavljajte tockice, crtice ili srca i ja pisem neke factove o sebi koje nista znali! Btw, ovo jest bila originalna ideja, vidjela sam da su vec sljedeci dan nakon nase proslave i drugi poceli pisat U.F.A.M., sa mnom sve oke, drago mi je da sam dala ideju, ali ne zelim ispasti copycat, da znate:$)

*Dok traje U.F.A.M., mozete me pitati da dajem svoje slike, ali necu ih puno postavljati.

To je to, ja sad idem raditi zemljopis hahah, bok:-)

Nema komentara:

Objavi komentar