petak, 30. siječnja 2015.

January Favourites❤

Iii evo ga, favoriti mjeseca sijecnja:-)
Ovaj mjesec sam probala par novih stvari i jedva cekam da podijelim to s vama:3
Znate vec sve heh, i da, na kraju posta su svi do sada objavljeni dijelovi price Who's Alicia?, paa ako nekome trebaju znate gdje ih naci:-)

1. Bilo kuda, essence svuda!

Ako se ista na ovom blogu vidi, to je da obozavam essence.
Ovu kremu za ruke nosim sa sobom u skolu, jer kuci je zaboravim nanijeti hah, a stavim i malo na nokte prije nego ih nalakiram (naravno kasnije isperem sto se ne upije inace se lak nece primiti dobro).
Krema sadrzi ekstrakt jogurta i kalcij, dakle ojacava nokte i cini kozu ruku jako glatkom i mekom, nakon prvih par koristenja vidi se razlika.
Krema je jako jeftina, kupila sam je u Kozmu za samo 10 kn:-)


2. Iiii...opet Balea!

Ovu pjenu za kosu sam actually kupila da sestri napravim beachwaves za prvi dan skole, i odlucila sam ju i sama probati.
Obicno ju nanesem na siske (raste mi mlada kosa koja je duga tek nekih 7-8 cm, pa se stalno izdvaja-.-) i sredinu kose tako da se ne 'iskrivi' preko noci posto ju vezujem u rep.
Pjena je super, ima jako lijep miris, kosa nije teska niti ima nekakav slijepljen izgled, a jako mi je pomogla da sve stoji na mjestu kad je kosa raspustena i sto mi je najvaznije, da mi se kosa ne napuse od vlage.
Totalni favorit, kosta samo 16 kn a ima je bas dosta:-)


4. WhiteGlo!

Ne znam jesam li vec pisala o ovom proizvodu, ali dosta vas me pita kako izbjeliti zube i ja uglavnom savjetujem metodu s jagodom ili limunom, ali evo ako netko zeli moze probati i ovu pastu.
Ugl moja mama je kupila Smokers Formula, znaci pastu za pusace, i ja reko idem probati (ne pusim!). Kako mi je bila super (bas vidno izbijeli zube) sebi sam kupila Drinkers formula (ne, nisam pijanac, pasta je namjenjena za osobe koje konzumiraju puno kave/caja, a ja sam o caju ovisna i popijem litru dnevno, sou... xd).
Uz pastu dobijete i gratis cetkicu, koja mi je dosta dobra, cvrsta je i vlakna su duga pa ne cisti samo vrh zuba, i jos gratis paketic interdentalnih cistaca.
Ima dosta vrsta (doslovno za svakog), mozete uzeti putni paketic, bas ima velik izbor, al minus je to sto je dosta skupo (za pastu) dati 40 kn:/


5. Organised:-)

Ne znam jesam li jedina cura kojoj su sminka i lakovi za nokte rasprostranjeni po cijeloj kupaonici (i ostatku kuce...)?
Uglavnom, odlucila sam tome stati na kraj i napokon sve posrediti, paa sam otisla do Kika i kupila par kutija/kosara (izgledaju kao neke kosarice hahah).
Bile su jako jeftine actually, bijela sa poklopcem (nju koristim za sve cetkice i kremu) je kostala 15 kn, a velika ljubicasta (u njoj je sminka koju najvise koristim i bijela kutijica sa cetkicama) nekih 20:-)


6. Snack of the month!

Posto sam nedavno pisala post 21 Day Healthy Challenge (ne znam je li itko poceo raditi) a i svi nastoje kroz iducih par mjeseci doci u formu, pisati cu i favorite od vjezbi i zdrave hrane:-)
U sijecnju bas nema svjezeg voca pa su mi favoriti suhe brusnice, koje obozavam, i tamna cokolada, koja je dobra za stres a nije nezdrava, tj ne sadrzi mlijeko i dodatke vec je skoro sve kakao (problem je sto je zbog toga dosta tvrda hah).


7. Fave workout!

Mislim da su to ovaj mjesec bili reversed crunches i plank, iako su mi i air squats i sumo squats odlicna vjezba:-)



Iiiii to je to:-)
Hope you like it!

1 komentar: