četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Last Summer Days...

Dakle, danasnja tema trebala je biti Social Anxiety, ali ja nisam tip osobe koje pristaje napisati bilo kakav clanak bez pripreme.
Prekosutra cu napisati taj clanak, jer mi treba vremena da se pripremim i naucim dosta o tom poremecaju da bi mogla pisati o tome i biti sigurna u tocnost podataka:-)
A sada, u ovom postu cu pisati sto jos uciniti do kraja ljeta, da ga zapamtite.
Nekoliko idejica:-)
Ne zaboravite procitati vazne obavijesti na kraju posta!

Napravite kolac!

Nesto sto meni nikako ne ide.
Napravite neki ludi kolac ili jelo, bit cete ponosni na kulinarsko umijece i biti ce duplo veci uzitak jesti ga!



Vjezbajte!

Hm, malo je funny sto sam ovo stavila odmah ispod kolaca hahah
Ali vjezbanje svaki dan prije skole podici ce vam samopouzdanje, samokontrolu, koncentraciju i odlucnost, savrsena priprema za ucenje!



Pogledajte dobar film!

Na lijeni dan se mozete uvuci u krevet i pogledati dobar film.
Evo nekoliko koje sam ja gledala, i jako su mi se svidjeli; Pitch Perfect, Percy Jackson, Alice in Wonderland, Easy A, Mean Girls, Mean Girls 2, Cuvari galaksije, i danas idem u kino pogledati Lucy, navodno je odlican film.
Tako da, u kino, ili kod kuce, pogledajte dobar film i opustite se:-)



Procitajte neku novu knjigu!

Da, nista nije bolje od lezanja u krevetu dok vani pada kisa, i citanja knjige.
Nekoliko prijedloga; Greska u nasim zvijezdama (iako, ne vjerujem da postoji netko tko ju nije procitao), Looking for Alaska, Tri metra iznad neba, Vampirska akademija, Luna, Laura, Krila...
Samo zavirite u gradsku knjiznicu i sigurno cete pronaci nesto za sebe;-)



Uredite ormar!

Treba promijeniti ljetnu odjecu u jesensku, zato jedno poslijepodne odvojite za pospremanje svog ormara:-)



Isprobajte nove frizure!

Na internetu ima puno jednostavnih tutoriala za razne frizure, svakako isprobajte neke.
Takoder se mozete osisati, ja imam takav obicaj, a ionako nakon ljeta, mora i soli treba podrezati ispucale vrhove:$



Priustite si beauty tretman!

Mozete to napraviti same, a mozete pozvati frendice, pa zajedno napraviti neke maske od prirodnih sastojaka, tracati, uzivati, citati casopise...



Oslobodite se nekog straha!

Da, da!
Bojite se mraka-provedite deset minuta u totalno zamracenoj prostoriji.
Cisti primjer, ja se bojim mraka od cetvrte godine i sinoc sam uspjela zaspati bez lampe!
Yaay haahah, vi znate cega se bojite, i rjesite se toga, izazovite same sebe, nema boljeg osjecaja nego kad shvatite da ste mocnije od straha!



Napravite neki diy!

Ovo je jako zabavno, konstruktivno iskoristeno vrijeme.
DIY projekti su jako fora, mozete napraviti dekoraciju za sobu na primjer, tako cete osvjeziti sobu i nece vam biti dosadno:-)



I naravno, izadite van...

Izlazite van sa drustvom sto vise mozete.
Kino, plaza, sladoled...
Iskoristite zadnje dane ljeta!



I to je to od mene, za danas:-)
Novi post ide prekosutra.
Vec sam na ask.fm stranici objasnila da imam problema s internetom, Wifi je privremeno iskljucen a mobilne podatke sam potrosila, sestra mi dijeli na hotspotu haha, ali imam samo jos 360 MB i moram ih stedjeti sto vise, nadam se da se ne ljutite, ali tako je kako je.
Na ask cu uci nevecer oko 20 h, tada ocekujte odgovore na svoja pitanja.
Novi dio price- http://ask.fm/tigerthefighter/answer/117022426691
Lajkajte za novi nastavak, nadam se da ce me docekati aktivni fanovi kada udem vcrs:-)

1 komentar: