četvrtak, 14. kolovoza 2014.

What's in my School Bag?

Specijal broj jedan, povodom proslave dva mjeseca od osnivanja moje ask stranice^^
Nadam se da ce vam se svidjeti:-)
U ovom postu pisem sto ja nosim sa sobom u skolu.
Namjena posta je daa vas zabavi i malo vam prikrati vrijeme:-)
Pa da pocnem x)



Knjige i biljeznice.

To svi nosimo u skolu, naravno. 
Ne moram ni objasnjavati zasto x)



Pernica!

Eh, moja draga pernica.
Imam ovakvu Monster Punch, jako je zanmljiva za gledanje...
I naravno na dosadnom satu ja se igram da ona jede olovke.
Bravo za mene :'D



Olovke, kemijske, flomići...

Ovo je u mojoj pernici iskljucivo da mogu sarati po knjigama, biljeznicama, hm, nekad i  klupi :$
Jako volim crtanje sitnih crteza od vrha do dna stranice:3
Takoder volim pisati random citate gdje god stegnem hehe;)
Okej, olovke mi trebaju za pisanje na satu, ali u mojoj pernici su samo dvije, a duzina im je tri centimetra, tako da moja frendice ispastaju i posuduju mi olovke svaki dan.



*Nesto zanimljivo o mojoj pernici*

Ovo ce zvucati cudno heh, ali nadam se da tamo negdje postoji netko kao ja.
Znaci ja sam kao izgubljeno-nadeno sakupljac.
Sto god da pronadem; olovka, gumica, flomasteri...ide u moju pernicu.
Profesori su naviknuli na to i kad nadu neku izgubljenu stvar-daju meni :''D
Znaci moja pernica je prakticki lopov kojeg nikad nece uhvatiti!



Gumica&Ostrilo

Gumica je Faber Castell, nasla sam ju pod klupom u ucionici matematike.
Obicno doma imam puno gumica, ali ta mi je bas prirasla srcu :')
Ostrilo mi je poklonio profesor iz tjelesnog.
Nasao ga je na velikom odmoru i kad sam isla u ucionicu pitao me zelim li ga.
A ja sam kao sto vec spomenuh sakupljacica izgubljenih stvari xD
I eno ostrilo je jako kvalitetno, Steadler, i dan danas me sluzi hahah.



Carape.

Na ovo me navukla frendica.
Malo je cudno, ali u slucaju kise...
Skinem tenisice, stavim ih pod radijator (u skoli, u ucionici) uzmem suhe carape i tako budem dok se tenisice ne posuse.
Profesorica iz biologije (biologija je lani bila cesto poslije odmora, a godina je bila kisna) je vec navikla na moja odgovaranja u carapama.



Mobitel<3

Ja se od njega ne mogu odvojiti.
Kad ga nemam kod sebe osjecam se kao bez ruke:3
Zato je uvijek u torbi, makar i iskljucen.
Iako uglavnom je ukljucen, jer jedna frendica uvijek dijeli svoj internet na hotspotu...



Vodaaa...

Da ne padnem u iskusenje kupiti Colu, sa mnom je uvijek bca vode.
Sve dok je ne izgubim...
Onda kupujem novu.



Financijska sredstva za uzinu.

Najbolji dio skolskog dana.
Onaj kada odem u pekaru s frendicom, uzicam je da kupimo burek pola-pola, i kad ga pojedem jos kupim 'dijetne' kekse.
Znam, znam, malo puno kalorija...
Ali ovisna sam xD



Puno papirica za koje ne znam kako su dospjeli tamo...

Sto da kazem, malo sam neuredna.
Komadic ispita, omot keksa, poruke...
Nerijetko i neciji salabahter koji sam bezveze pokupila...



Fascikl sa crtezima^^

Uvijek ide sa mnom.
Najvise volim crtati na satu, to ubije dosadu.
Ima dovoljno vremena da dovrsim crteze koje sam zapocela kuci, pa cak i da ih fino osjencam i dotjeram:3



Blokic sa obavijestima!

I moj blokic uvijek ide sa mnom.
U njega pisem kad je koji ispit, kada cu sto uciti, kada je roditeljski i usput nesto crtam.
Eh da, u njemu je napisana i crna lista ljudi koji me nerviraju.
Tako se ispucavam kad me netko naljuti x'd

Rezervna biljeznica!

Kad zaboravim biljeznicu...
Da se ne bi morala pravdati profesorima, uvijek kod sebe imam rezervnu, okrenem na cisti list i kazem da mi se stara istrosila :')

Ravnalo, sestar i jos par sitnica...

Moje ravnalo je prelomljeno napola, ali, who cares.
Sestar je takoder malo iskrivljen hahah, ali vazno je da imam sto pokazati.
Maramice, jer se ujutro uvijek probudim slinava :')
Labelo, jer su mi usne uvijek nekako suhe.
I normalno, zenske stvari skrivene u utrobi ruksaka. :'D

Tamtamtadaaam, sada znati sto nosim sa sobom u skolu!
Drugi post stize u podne, pod naslovom My School Morning Routine!

3 komentara:

  1. Nastavnici ti daju gumice i sve sto nadju,maaa daj haha moji to nikada ne bi dali nego bi ostavili sa strane -__-

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahah, moji olaksavaju posao cistacicama xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme iste smo hahah ja sam svoje ostrilo nasla u 4. razredu i jos valja (a sad krecem u 7.). Nasla sam gumicu,olovku i par bojica. Hahhaha a sta cu kad je svasta zanimljivo na podu lol

    OdgovoriIzbriši