subota, 23. kolovoza 2014.

Mission: Teachers!

Prije nego pocnem s pisanjem posta, imam jednu malu obavijest.
Svi znamo da za manje od 20 dana pocinje skola i trebat cemo uciti, pisati zadace itd, itd.
I zato cu tijekom skolske godine blog pisati SAMO subotom.
Nadam se da me razumijete, a osim toga ni vi necete biti toliko slobodni da citate :-)
Takoder molim vas da procitate obavijesti NA KRAJU POSTA jer ih vjv vecina ne cita pa i kada napisem koji post ide sutra i o cemu se radi opet dobijem hrpu pitanja o tome. Takoder tamo je vrlo vazna obavijest sto se tice price na postu i bila bih vam zahvalna da procitate i lajkate.
***
A sada malo o danasnjem postu!
Dakle zamolili su me da napisem jedan post o tome kako se svidjeti profesorima i ostaviti dobre dojmove na njih.
E pa, dragi moji citatelji, ako itko zna kako se umiliti profesorima to sam ja xP
Uz pomoc sljedecih savjeta uci cete profesorima pod kozu!
So, let's get started ;-)



Prvi dojam je najvazniji!

Pobrinite se da kada upoznajete profesore budete ljubazni, kulturni, govorite knjizevno i naravno budite obuceni primjereno za skolu, i to ne samo prvi dan, vec cijelu godinu.
Jedna cura iz mog razreda je dosla u kosulji bez rukava i preko je obukla dzemper, ali raska je unatoc tome gnjavila tjedan dana.
I ostatak godine je isticala tu malu gresku u oblacenju.
Tako da, primjerena odjeca svakako pali kod profesora!



Podizite ruku...

Na pocetku godine (prvih mjesec-dva) jako je vazno da ste konstantno aktivni na satu.
Nije vazno znate li gradivo ili ne, ali vazno je da profaci vide da se trudite!
I naravno odgovarajte punim recenicama, to u glavi profesora automatski znaci da ste pametniji xD



Bez pricanja!

Eh sad, neki bi rekli da je lako sutjeti na satu, ali, hm...
E pa, kada se ne mozete suzdrzati mozete napisati poruku na papir ili saputati sto tise mozete.
U slucaju da vas uhvate, neka to bude u trenu kada 'govorite mu/joj da zasuti'.
Pobrinite se da izgledate nevino, bez cerenja i slicno, to mora biti uvjerljivo izvedeno!



Nema zvakanja i tipkanja...

Nemojte pasti u napast i jesti, piti, dopisivati se i slicno tijekom sata.
Kad vas profesor uoci automatski padata u njegovim/njenim ocima.
Zato-samokontrola!



Rijecnik!

A kada pricate sa profacima iskljucivo govorite lijepo, tecno, knjizevno, znaci morate paziti na svaku rijec koja vam preleti preko jezika a profac ili profa je cuju.
Takoder pune recenice dobro dodu kada usmeno odgovarate a ne mozete se odmah sjetiti odgovora. Dok dodete do dijela recenice u kojem treba reci odgovor na pitanj vec se sjetite :D
I kada govorite gledajte nastavnika/nastavnicu u oci, to je jako vazno jer tako se vidi da ste ozbiljni, predani razgovoru, a ne da govorite gluposti i zvjerate ocima uokolo :P



Mobitel, mobitel...

E ono na sto su profaci (pogotovo oni stariji) totalno alergicni je mobitel!
Ako vam ugledaju mobitel u ruci ili pod klupom automatski ste nesmiljeni i uvijek ce se sjetiti 'onog dana kada su vidjeli mobitel...'
I zato mobitel iskljucite i koncentrirajte se na nastavu, selfiji mogu pricekati par sati:-)



To je otprilike sva mudrost o danasnjoj temi :-)
Nadam se da ce vam bar malko pomoci ove godine.

VAZNO!
Ovako, svi koji prate moju ask stranicu otprilike znaju o cem je rijec.
http://ask.fm/tigerthefighter/answer/116669904707
Ovaj link vodi vas do odgovora, tj moje price koju sam nedavno zapocela.
Molim vas sve koji imate ask da lajkate, jer ako se do sutra ne skupi 10 lajkova necu vise pisati price.
Stvarno sam se jako trudila i pripremila sam 20-ak nastavaka pa nadam se da me kuzite.
Iako kad pocne skola necu pisati blog svaki dan price se nastavljaju po rasporedu:-)
Unaprijed hvala svima koji lajkaju, ova prica je stvarno najveca koju sam pisala i ulozila sam truda i vremena u nju pa cu biti jako, jako razocarana ako je budem morala obrisati.

Nema komentara:

Objavi komentar